مصلح: تیم شایسته و قابل احترامی هستیم/ یک فصل دیگر با گل‌گهر قرارداد دارم

«شایان مصلح» مدافع تیم فوتبال گل‌گهرسیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا درخصوص برتری مقابل مس‌رفسنجان اظهار داشت: بازی مقابل مس یکی از سخت‌ترین دیدار ما تا به اینجای کار بود. درنیمه اول مس رفسنجان خیلی روی دروازه‌مان فشار آورد ولی خداراشکر گلی دریافت نکردیم. درنیمه دوم از موقعیت‌هایمان بیشترین بهره را بردیم تا بتوانیم به 3 امتیاز ارزشمند این بازی دست پیدا کنیم. البته جا دارد به تیم مس رفسنجان برای این بازی هجومی و بسیار زیبایش تبریک بگویم چرا که آن‌ها نمایش فوق‌العاده‌ای مقابل در این دیدار داشتند که بنظرم شایسته تحسین است.

وی درخصوص عملکرد خوب و گلزنی‌اش در بازی هفته گذشته تیمش مقابل آلومینیوم اراک ادامه داد: خداراشاکرم که توانستم هفته گذشته ضمن گلزنی در تیم منتخب هفته لیگ قرار بگیرم، اما این بازی دیگر برایم تمام شده نگاهم به آینده و بازی‌های باقی مانده است تا بهترین عملکرد را داشته باشم. متاسفانه در بازی مقابل مس یک کارت زرد دریافت کردم تا 4 کارته شوم نتوانم تیمم را در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان همراهی کنم. امیدوارم که در بازی‌های آتی بتوانم در خدمت گل گهر باشم، برای تیمم مثمرثمر واقع شوم. 

مدافع چپ پای گل‌گهر سیرجان در واکنش به اینکه آیا طرح دوباره پرونده مهاجم گابنی این تیم روی روحیه بازیکنان تاثیرگذار بوده یا خیر ادامه داد: تابحال خیلی در این خصوص صحبت شده است. واقعیتش را بخواهید، اصلا به رای کمیته انضباطی کاری ندارم اما یک چیزی را خوب می‌دانم آن هم اینکه گل‌گهر تیم قابل احترام و لایقی است. اگر 7 امتیاز از دست رفته دوباره به ما برگردانده شود با 49 امتیاز در رده سوم قرار گرفته با سپاهان هم امتیاز می‌شویم. زمانی که 7 امتیاز را از تیمی کسر می‌شود به رده 8 _9 سقوط می‌کند ولی دوباره با تلاش، همت بازیکنان و دانش کادرفنی به رده چهارم جدول برمی‌گرد خودش را به نوعی دوباره جمع می‌کند؛ یعنی شخصیت دارد جنگندگی را به خوبی یاد گرفته است.

مصلح در واکنش به اینکه برای فصل بعد چه برنامه‌ای دارد افزود: به هرحال پیشنهاد برای هر بازیکنی وجود دارد ولی با گل‌گهر یکسال دیگر قرارداد دارم، در خدمت تیمم هستم. ولی باز هم باید در این خصوص صحبت کرد، شرایط را سنجید تا ببینیم که درآینده چه پیش خواهد آمد.

وی در واکنش به اینکه چقدر امیدوار است مورد توجه اسکوچیچ قرار گرفته به تیم ملی دعوت شود در پایان گفت: پوشیدن لباس تیم‌ملی آرزوی هربازیکنی است؛ اما به شخصه الویتم این است که برای تیم باشگاهی‌ام بهترین عملکرد را داشته باشم. گرچه حضور در تیم ملی اهمیت دارد ولی آنطور هم نیست که ذهنم را درگیر کرده باشد.

انتهای پیام/

کدخبر: 780716 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟