طباطبایی: استقلال فرصت اشتباه ندارد!/ لیاقت هواداران کسب جام قهرمانی است

هادی طباطبایی در گفت‌وگو با رکنا، درباره تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی جذابی از دو تیم قدرتمند فوتبال ایران شاهد بودیم، هر چند ۲ تیم موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر خلق کردند و شانس بالایی برای کسب پیروزی داشتند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با تساوی اتمام رسید. شاید اگر شانس با استقلال همراه بود آنها می‌توانستند با ۳ امتیاز به خانه برگردند.

هادی طباطبایی

وی‌ ادامه داد: بازی خوبی بود، طبیعی است در فوتبال بازیکنان از موقعیت‌های خودشان استفاده نکنند و این موضوع برای بازیکنان سطح بالا هم صدق می کند. اگر تمام موقعیت ها به گل تبدیل شود دیگر اسم آن را نمی‌توان فوتبال گذاشت. اکنون با این تساوی باید استقلال تلاش کند تا در پنج بازی باقیمانده خود اشتباهی دیگر مرتکب نشود و امتیاز از دست ندهد. هر چه مسابقات‌ به پایان خودش نزدیک می‌شود فشار بازی‌ها هم سنگین تر می‌شود. بازیکنان استقلال دوست داشتند تا با برتری مقابل سپاهان فاصله امتیازی خود را با پرسپولیس حفظ کنند اما با از دست دادن ۲ امتیاز و پیروزی تیم رقیب، کار سخت تر از قبل شده است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: دیگر جای اشتباه وجود ندارد و بچه ها باید در هر بازی با ذهنی آرام به مصاف حریفان بروند تا با کسب ۱۵ امتیاز، صدر جدول را حفظ و در پایان لیگ جام قهرمانی را بالای سر ببرند. لیاقت هواداران استقلال است که یک جام را از این تیم بخواهند.

انتهای پیام/

کدخبر: 777557 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟