ادامه واکنش‌‌ها به پیروزی تاریخی مشکات صفی در اوپن استرالیا

به گزارش رکنا ورزشی، بیلی جین کینگ اسطوره آمریکایی، دارنده ۱۲ عنوان گرند اسلم و زن شماره یک پیشین تنیس جهان در واکنش به موفقیت تنیس‌باز کشورمان در توئیتر خود نوشت: «تبریک به مشکات‌الزهرا صفی ایرانی و آنجلا اوکوتویی از کنیا، به‌ دلیل تبدیل شدن به اولین دختران کشورشان که در یک دیدار گرند اسلم جوانان پیروزی می‌شوند. از اینکه شاهد پیشرفت ورزش تنیس در سرتاسر جهان هستم بسیار خوشحالم.»

همچنین مدیسن کیز، زن شماره ۷ پیشین تنیس جهان و فینالیست اوپن آمریکا ۲۰۱۷ هم در صفحه اینستاگرامش دستاورد بی‌نظیر مشکات را به او تبریک گفت.

پیش از این، صفحات اجتماعی فدراسیون جهانی تنیس، انجمن تنیس زنان، گرند اسلم اوپن استرالیا و شبکه تلویزیونی یورو اسپرت با انتشار پستی به برد تاریخی تنیس‌باز کشورمان پرداختند.

همچنین فدراسیون جهانی تنیس در خصوص درخشش دختر ایرانی اینطور آورده است: لحظه مهمی در ملبورن را شاهد بودیم و صفی توانست در این مسابقات بازیکن استرالیا را شکست دهد و اولین پیروزی برای ایران را در این مسابقات ثبت کند.

صفی دختر تنیس باز ایران در مورد حضور در این مسابقات گفت: این یک قدم  بزرگ برای من بود. برای رسیدن به این نقطه، واقعاً روزهای سختی را پشت سر گذاشتم. من برای حضور در مسابقات، زمان بسیار زیادی را صرف گرفتن ویزا کردم و بارها حامی مالی نداشتم. رسیدن به این موفقیت، واقعاً بزرگ است و امیدوارم بتوانم آن را ادامه دهم.  اگر پیامی برای جوانان دیگری مثل خودم داشته باشم، فقط می‌گویم، از رویاهایتان دست نکشید. وقتی شروع کردم، همه در ایران می گفتند این غیرممکن است و من نمی‌توانم در گرند اسلم بازی کنم، به خصوص مادرم. به همین دلیل است که من هرگز رویای خود را به کسی نگفتم، فقط به تلاش کردن ادامه دادم.

انتهای پیام/

 

 

کدخبر: 765648 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟