نویدکیا سپاهان را سوپرایز کرد

هدایت سپاهان به عهده «محرم نویدکیا» است. سپاهان در لیگ برتر با 22 امتیاز صدرنشین است. سپاهان به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال صدرنشین لیگ برتر است. سپاهان از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی صعود کرد. سپاهان شب گذشته در رقابت‌های جام حذفی با نظر محرم‌نویدکیا؛ «حجت صدقی» گلر سوم تیمش را درون دروازه قرار داد.

به گزارش رکنا، دیدار 2 تیم سپاهان و شهید اورکی اسلامشهر در قالب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی دیروز (یکشنبه) از ساعت 17:30 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد. این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید تا شاگردان نویدکیا به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کنند.

سپاهانی‌ها برای این دیدار شرایط خاصی داشتند. چرا که شاگردان نویدکیا از طرفی 3 امتیاز مهم بازی مقابل استقلال تهران را در لیگ برتر از دست داده بودند از طرف دیگر هم با رای کمیته انضباطی در خصوص بازیکن خارجی تیم گل‌گهر و تغییر نتیجه بازی از نظر روحی شرایط بهتری پیدا کردند تا بازی اول خودشان در رقابت‌های جام حذفی را با پیروزی پشت سر بگذارند.

برد سپاهانی‌ها درشرایطی رقم خورد که «محرم نویدکیا» در اقدامی غیر منتظره «حجت صدقی» گلر سوم تیمش را درون دروازه قرار داده بود. این تصمیم در شرایطی گرفته شد که پیش‌تر شنیده می‌شد نویدکیا از عملکرد «کریستوفر کنت» گلر اتریشی تیمش رضایت ندارد و به «نیما میرزازاد» گلر دوم سپاهان گفته تا خودش را برای حضور درون دروازه آماده کند. به همین دلیل احتمال می‌رفت که میرزازاد برای این بازی درون دروازه سپاهان قرار بگیرد که این اتفاق رخ نداد.

تا اینکه نویدکیا در خصوص انتخاب گلر تیمش برای این دیدار در نشست خبری اظهار داشت: «نیما میرزازاد» را برای آینده سپاهان جذب کردیم. گلر خوبی است و فکر می‌کنم برای بازی در سپاهان کردن نیاز است صبور باشد. «حجت صدقی» از سال گذشته در کنار ما است و دلم می‌خواست چون یک سال بیرون باشد این فرصت را به وی بدهم تا بازی کند. قطعاً شانس به نیما هم خواهد رسید.

با توجه به صحبت‌های سرمربی سپاهان بنظر می‌رسد که نویدکیا فعلا قصد استفاده از میرزازاد را ندارد. چرا که حتی صلاح ندید او را برای بازی مقابل یک تیم دسته دومی درون دروازه قرار دهد.

کدخبر: 753451 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟