سولدو: داور پنالتی 100 درصد تراکتور را نگرفت

هدایت تیم فوتبال تراکتور در لیگ بیست یکم با «زونیمیر سولدو» است. تراکتور از ابتدای فصل تا هفته دهم رقابت‌ها 3 مربی مختلف را روی نیمکت تیمش نشانده است. تراکتور دیدار قبلی خود مقابل نفت‌مجسدسلیمان را با نتیجه 2 بر یک برد. تراکتور در حال حاضر با11 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی قرار دارد. تراکتور امروز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور میزبان مس‌رفسنجان خواهد بود.

«زونیمیر سولدو» سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل مس‌رفسنجان اظهار داشت: بازی خیلی خوب بود و در 120 دقیقه تیم حریف را خوب کنترل کردیم و موقعیت آنچنانی ندادیم. ما یک موقعیت خوب در نیمه اول داشتیم که به تیر خورد و در ادامه هم خوب بودیم. در مجموع بازی که به پنالتی کشیده می‌شود شانس پیروزی برابر است و این بار به سود مس شد.

وی در مورد نتایج سینوسی تراکتور گفت: چندین بار است که این سوال پرسیده می‌شود. تیم ما به خوبی آماده سازی نداشته و فصل را خوب شروع نکرده است. 7،‌8 بازیکن خوب فصل قبل هم جدا شدند و جایگزین خوب هم جذب نشدند. فشردگی مسابقات هم اذیت می‌کند و زمانی نداریم که به اندازه کافی کار کنیم. 4 روز دیگر باید مسابقه بدهیم و فصل سختی را پیش رو داریم. جوانانی که هستند، خوب کار می‌کنند و کیفیت آنها همین است.

سرمربی تراکتور در مورد داوری گفت: توپ به دست بازیکن حریف خورد و داور یک پنالتی 100 درصد ما را نگرفت، اما نمی‌خواهم در مورد آن بیشتر توضیح بدهم. 

سولدو در مورد عملکرد بازیکنانش اظهار داشت: بچه های ما در وسط زمین چیزی که می‌خواستیم را انجام دادند و نمی‌توانم ایرادی بگیرم. باز هم می‌گویم پنالتی شانسی است و هر تیمی بهتر بزند و شانس داشته باشد، برنده می‌شود. آمادگی روحی و روانی هم البته مهم است. 

کدخبر: 753356 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟