گل‌محمدی: 3 امتیاز نان شب واجب‌تر است/ سجادی زودتر مدیرعامل پرسپولیس را تعیین کند

به گزارش رکنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پنجم لیگ برتر اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*3 امتیاز بازی فردا از نان شب هم واجب‌تر است؛ می‌دانیم هواداران ناراحت هستند ولی باید با اتحاد و حمایت از تیم مسیر را ادامه دهیم. بازیکنان تیم تحت فشار شدیدی هستند و باید به آنها اعتماد کنیم.

*بی‌صبرانه منتظریم هواداران را از نزدیک ببینیم.

* در گل‌هایی که می‌خوریم همه تیم مقصر هستند. عامل قهرمانی سال‌های گذشته دفاع تیمی خوب بود.

*این لباس باید هرچه زودتر تغییر کند. متأسفانه نه کیفیت خوبی دارد و نه رنگ مناسبی که فکر می‌کنم در ایران تولید می‌شود.

* لو رفتن ترکیب پرسپولیس؟ این مشکل از سال‌ها پیش بوده و کاری هم از دستمان برنمی‌آید!

*به دنبال تقابل با فدراسیون نیستیم؛ مثل همیشه با تیم ملی تعامل خواهیم داشت که باعث افتخار است. ما این حق را داریم که از ملی‌پوشان خودمان مثل وحید امیری به بهترین شکل استفاده کنیم. امیدوارم این تعامل دوطرفه باشد.

*من مربی باید بدانم چارت مدیریتی باشگاه چگونه است. از سجادی می‌خواهم هرچه زودتر وضعیت مدیرعامل را مشخص کند. مشخص نبودن مدیرعامل قطعا آسیب می‌زند و در شأن و شخصیت پرسپولیس نیست.

*می‌دانیم هواداران ناراحت هستند ولی باید با اتحاد و حمایت از تیم مسیر را ادامه دهیم.

*بازیکنان تیم تحت فشار شدیدی هستند و باید به آنها اعتماد کنیم.

* باید با همدلی و اتحاد و پشتیبانی از همدیگر این مسیر را ادامه بدهیم، راه سختی را پیش رو داریم و تا آخرین لحظه برای رد شدن از خط پایان باید تلاش کنیم. همه ما باید این کار را انجام بدهیم، باید تلاش و زحمت بیشتری داشته باشیم و بیشتر تمرکز کنیم. نباید در کار خود اسیر  حواشی شویم، حمایت از پرسپولیس هم باید اولویت کار همه ما باشد.

کدخبر: 743388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟