پیام تسلیت محمدرضا ساکت در پی درگذشت محمود یاوری

به گزارش رکنا، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان در پیامی، درگذشت استاد محمود یاوری را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بزرگمرد و نگین فوتبال اصفهان و ایران دیگر در بین مان نیست و ما و همه دوستدارانش را در غم و شوکی بزرگ فرو برد. چگونه باور کنیم مردی که همیشه از او به عنوان شناسنامه ابدی مکتب سپاهان و فوتبال اصفهان یاد میکردیم و مایه مباهات مان بود ما را تنها گذاشته ، حالا دیگر ما هستیم و یادگاران و شاگردان استاد و همه خاطرات شیرینی که با استاد داشتیم و دلخوش به مرور آنها خواهیم بود.

محمود خان یاوری، عزیز دل و بخش بزرگی از شناسنامه فوتبال ایران و اصفهان بود. یک مرد با تمام ویژگی ها و شاخصه هایی که در وجود یک انسان واقعی است را باید در وجود یاوری بزرگ مشاهده میکردید. مدیر، مربی و معلمی که هزاران شاگرد را به جامعه معرفی کرد تا جامعه فوتبال همچنان عطر خوش محمود خان فراموش نکند.

محمود خان طلایی، شاگردانت در این لحظات بیش از هر زمانی در شوک و بهت هستند چرا که از نزدیک شیرینی و افتخار تربیت در مکتب شما را چشیده بودند و آنان هستند که بیش از همه درک میکند فوتبال اصفهان و ایران چه گنجینه ای را حالا دیگر در اختیار ندارد.

در پایان یک عمر زندگی با عزت و سرافرازی و آغاز و سلام تان به زندگی آسمانی با شما هم پیمان میشویم که برای تداوم آرمان ها و خط مشی های والایتان و همچنین سربلندی مکتب فولاد مبارکه سپاهان و فوتبال اصفهان که دغدغه و خواست همیشگی تان بود از هیچ تلاشی فرو گذار نکنیم و در کنار دعای خیر، برای شادی روح تان فصل جدیدی از موفقیت و افتخار را رقم میزنیم.

اینجانب به نمایندگی از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان این رخداد باورنکردنی که در یک سه شنبه تلخ برای همه ما رخ داد را به جامعه فوتبال، همسر گرانقدر، برادر و فرزندان استاد یاوری تسلیت میگویم و از همه خانواده، دست اندرکاران و هواداران باشگاه همانند گذشته که برای تکریم محمود خان در زمان حیات تلاش می کردند میخواهم که حالا نیز اجازه ندهند یاد و خاطره این چهره ماندگار فوتبال در اذهان ورزشدوستان کمرنگ شود و نشان دهند که اسطوره طلایی مان همیشه زنده است، هجرت ایشان به سوی پروردگار به معنای نبودشان برای ما نیست. داستان عشق و دلبستگی ما به استاد محمود حالاحالاها ادامه دارد...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625972 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟