بلیت‌فروشی شهرآورد تمام شد

به گزارش گروه ورزشی رکنا، با تصمیم مسوولان سازمان لیگ برتر و شورای تامین استان تهران در دربی ۹۱، تنها ۵۷ هزار بلیت برای تماشای این دیدار به فروش رسید که سهم هر تیم ۲۸ هزار و ۵۰۰ هوادار است. این تعداد بلیت تا ساعت ۶ بامداد امروز (یکشنبه) به فروش رسیده و سامانه فروش الکترونیکی بلیت نیز غیرفعال است.

البته ساعت اتمام فروش بلیت‌های ۲ تیم متفاوت بود. طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس تمام ۲۸ هزار بلیت مربوط به جایگاه این تیم را تا ساعت ۲۳ روز شنبه ۳۰ شهریور خریداری کردند اما طرفداران استقلال برای این کار تا ساعات ابتدایی روز یکشنبه صبر کردند. فروش ۵۷ هزار بلیت دربی در حالی است که نزدیک به ۲۱ هزار جایگاه ورزشگاه خالی است.

با اتمام فروش بلیت‌های این دیدار از ساعت ۸ صبح امروز (یکشنبه) درهای ورزشگاه آزادی باز شد تا هودارانی که بلیت الکترونیکی تهیه کردند وارد ورزشگاه شوند.

ورزشگاه آزادی در یک دهه گذشته تغییرات فراوانی داشته به گونه‌ای که پس از صندلی‌گذاری این استادیوم ظرفیت آن به ۷۸ هزار نفر کاهش پیدا کرد.

شهرآورد بزرگ ایران امروز یکشنبه (۳۱ شهریور) در هفته چهارم لیگ نوزدهم فوتبال ایران برگزار می‌شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 504994 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟