رونالدینیو: مسی بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا است

رونالدینیو، فوق ستاره برزیلی اسبق و اسطوره بارسلونا از بازگشت نیمار به این تیم استقبال می‌کند.

گائوچو در مصاحبه‌ای که اخیرا با نشریه موندو دپورتیوو داشته، درباره وضعیت بارسلونا، مسی و نیمار می‌گوید:

10 سال از روزی که بارسا را ترک کردم گذشته اما خاطراتم از این تیم فراموش نمی‌شوند. هر وقت به دوران حضورم در بارسا فکر می‌کنم، سراپا لذت می‌شوم. به خاطر همه جام‌هایی که بردیم و لذتی که به هواداران بخشیدیم.

مسی شماره 10 تو را به ارث برد. توانست ماموریتش را انجام بدهد؟ بدون ذره‌ای تردید. او بهترین بازیکن تاریخ باشگاه است و کارهایی کرده که هیچ بازیکنی در بارسا انجام نداد. مسی بهترین است. امیدوارم برای 20 سال به همین روند ادامه دهد. برای همه ما که فوتبال را دوست داریم، هر چه دیرتر بازنشست شدن مسی خبر خوشحال کننده‌ای خواهد بود.

بهترین بازیکن تاریخ کیست؟ سخت است که یک نفر را به عنوان بهترین نام ببریم چون تاریخ فوتبال عصرهای متفاوتی به خودش دیده است. پله در عصر خودش؛ مارادونا، زیدان، رونالدو Ronaldo نازاریو هم در عصر خودشان. اما شکی نیست که مسی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. وارث مسی در بارسا؟ وقتی مسی بازنشست شد که البته امیدوارم چندین سال دیگر این اتفاق رخ بدهد، می‌توان پیراهنش را بایگانی کرد که هیچ کس آن را نپوشد.

بارسا برای قهرمانی اروپا آماده است؟‌ بله. بازیکنانی که جذب شده‌اند، سطح بالایی دارند و کمک زیادی به تیم خواهند کرد. بارسا امسال تیم بسیار خوب و قدرتمندی دارد و به نظرم می‌تواند همه چیز را ببرد. بارسا همیشه یکی از بهترین باشگاه‌های دنیا خواهد بود.

آرتور ملو؟ او جوان است اما تجربه زیادی دارد. ضمنا سبک بازی او هم بسیار مشابه با چیزی است که بارسا می‌خواهد. او مشکلی برای تطبیق یافتن با سبک بازی تیم نخواهد داشت. مالکوم؟ او هم بازیکنی باکیفیت است و در کنار دیگر خریدها می‌تواند خیلی زود با تیم هماهنگ شده و کارهای خوبی انجام بدهد. کوتینیو؟ اوه! برای من او در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. بهترین‌ها را برایش آرزو دارم و امیدوارم همه چیز در بارسا برایش خوب پیش برود.

آینده نیمار؟ از نظر من او هنوز یکی از بهترین بازیکنان جهان است و من همیشه دوست دارم دوستانم خوشحال باشند. خیلی خوشحال خواهم شد اگر نیمار به بارسا برگردد. در فوتبال همه چیز ممکن است. اونزوئه به نیمار گفته بود اگر همین طور زندگی کند، سرنوشتی مثل من خواهد داشت؟ این از نظر من تمجید است تا هشدار چون نیمار در آن صورت به بهترین بازیکن دنیا تبدیل می‌شد! (می‌خندد)

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زنم خائن بود سرش را بریدم! / با چشمان خودم دیدم! +عکس

تایید فساد مردان عراقی با زنان ایرانی در مشهد توسط یک مقام!

تجاوز خونین پسر همسایه به شیلا 11 ساله در اتاق خواب + عکس

سلفی بی شرمانه پرستاران با یک جسد +عکس

ناگفته های تلخ فریده از بی شرمی های پسرش

تجاوز به زن جوان در صحنه سرقت! + عکس

شیلا زن نیما بود اما از فرشاد بچه دار شد !

اعدام پریا استاد 34 ساله دانشگاه / او وقتی به هوش آمد همه چیز را باخته بود !

خواستگار شیطان صفت ریحانه را با 2 مرد به حجله اجباری برد

بلای هولناکی که بر سر نسرین زن چاق تهرانی در بیمارستان آمد

فیلم های مستهجن برای بی آبرو کردن یک مرد / زن دوستانش را به اتاق شوهرش فرستاد

نقشه شوم دختر جوان در سفر با مدیرعامل شرکت به دوبی / عکس های غیر اخلاقی رییس را به دادگاه کشاند !

سوسن برای یک شب عقد موقت می شد / نمی دانم بچه ام از کدام مرد است

کدخبر: 412900 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟