السد: هیچ وقتی برای استراحت نیست

به نقل از روزنامه الوطن قطر ، تیم السد دیشب پس از بازگشت به قطر و بازی با نسف قرشی ازبکستان تمریناتش را برای رویارویی با ام صلال شروع کرده و خودش را آماده این بازی می‌کند . این تیم به دلیل کمبود فاصله بین بازی‌هایش ، تمرینات خود را با شعار ((هیچ وقتی برای استراحت نیست )) ، شروع کرده است . اوسوالدو فریرا ؛ سرمربی این تیم بعد از دو باخت غیر منتظره‌ای که داشتند ، برنامه‌ای ویژه در نظر گرفته تا السد را دوباره به مسیر موفقیت برگرداند . بازی مقابل ام‌صلال بسیار برای آن‌ها مهم خواهد بود . برد در این بازی اعتماد ‌به نفس و شخصیت السد را برمی‌گرداند و پوششی بر دو باخت این تیم مقابل الدحیل و نسف قارشی است.
در ادامه آمده : خواسته‌ی کل تیم السد این است که این نتایج را جبران کند . اما بعد از باخت هفته گذشته مقابل الدحیل شانس قهرمانی این تیم بسیار کم شده و در حال حاضر بین این دو تیم فاصله 5 امتیازی وجود دارد .
طبق تصمیم کادرفنی این تیم ، بازیکنان اصلی السد در تمرین اولشان استراحت کردند و از فردا به تمرینات این تیم اضافه می‌شوند . این احتمال وجود دارد که سرمربی این تیم به بعضی از بازیکنان اصلی خود مقابل ام‌صلال استراحت بدهد .
اما در آخر گفته شده است : مرتضی پورعلی‌گنجی و ژاوی تمرینات پزشکی و ریکاوری خود را شروع کرده‌اند و خود را برای بازگشت به میادین آماده می‌کنند .
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 364187 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟