هتریک 11 دقیقه ای مسی در اینترمیای

به گزارش رکنا ، اینترمیامی نیمه شب گذشته به وقت ایران در چارچوب دیدارهای لیگ فوتبال آمریکا روبروی نیوانگلند به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۲-۶ برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را که باعث رکوردشکنی این تیم در تاریخ این مسابقات شد از آن خود کند.

نیوانگلند بازی را طوفانی شروع کرد و شاید بسیاری در ابتدای این دیدار معقتد بودند که این تیم بدون شک برنده این بازی خواهد بود و سه امتیاز را به خانه خواهد برد اما تمهیداتی که تاتا مارتینو اندیشید و عملکرد خوب بازیکنان در زمین مانع از ادامه این روند شد و اینترمیامی در همان نیمه اول موفق شد ضرباتی که از حریف دریافت کرده بود را جبران کند.

اما آنها در نیمه دوم دیگر حرفی برای زدن نداشتند و درخشش خیره‌کننده لیونل مسی باعث شد که اینترمیامی با کسب سه امتیاز این بازی بیشترین امتیاز پیش از مرحله پلی آف را در تاریخ لیگ برتر از آن خود کند و رکورد نیوانگلند را که پیش از این در سال ۲۰۲۱ با ۷۳ امتیاز به ثبت رسانده بود با کسب ۷۴ امتیاز بشکند که ارزش بسیاری برای آنها داشت.

حالا اینترمیامی منتظر آغاز مسابقات پلی آف است و امید دارد که بتواند بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذارد و جام قهرمانی را که رویای قدیمی این تیم و به خصوص دیوید بکام به عنوان مالک این باشگاه است به واقعیت تبدیل کند.

لیونل مسی

 

آتش بازی مسی که در دقیقه ۵۷ وارد زمین شده بود در دقیقه ۷۸ شروع شد و او پا به توپ با پاسی که از سوارز دریافت کرده بود پیش رفت و یک شوت تماشایی را از بیرون محوطه جریمه به سمت دروازه نیوانگلند زد که تور را به لرزه در آورد و به گل چهارم اینترمیامی تبدیل شد.

 

تنها سه دقیقه طول کشید تا فرار مسی از چشمان تیزبین آلبا دور نماند و او پاسی در عمق و عالی را برای او ارسال کرد که مسی با بهترین استفاده از این فرصت بار دیگر توانست توپ را به گل تبدیل کند تا حساب کار ۲-۵ شود.

لیونل مسی

 

اما درخشش مسی همچنان ادامه داشت و او این بار در دقیقه ۸۹ و بار دیگر روی پاسی که سوارز در حالتی بدون تعادل و سر ضرب برایش از سمت راست محوطه جریمه حریف ارسال کرد توانست گل بزند تا هت تریکش را در یازده دقیقه تکمیل کرده باشد.

کدخبر: 1053634 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی