غیررسمی/  بازگشت کریم باقری به پرسپولیس

​به گزارش رکنا ، همکاری پرسپولیس با کریم باقری در نیم‌فصل لیگ بیست‌وسوم به پایان رسید اما آقاکریم هنوز هم بین هواداران این تیم از محبوبیت بالایی برخوردار است. پرسپولیس در سالیان اخیر موفقیت‌های زیادی کسب کرده که حضور باقری تاثیر زیادی در آن داشته است. اسطوره فوتبال ایران در کنترل حواشی، جو رختکن و برخی مسائل فنی موثر است اما باقری بعد از همکاری با برانکو ایوانکوویچ، گابریل گالدرون و یحیی گل‌محمدی، از سمت خود کناره‌گیری کرد تا شوک بزرگی به هواداران پرسپولیس وارد شود.

کریم باقری به دلیل مسائل غیرفوتبالی و البته اختلاف با مدیران باشگاه پرسپولیس به همکاری خود با قرمزها پایان داد اما اکنون با گذشت بیش از یک‌فصل دوری از نیمکت پرسپولیس، بار دیگر احتمال حضور مجدد او در جمع قرمزهای تهران وجود دارد. کریم باقری در فصل گذشته چندین بار مذاکرات با پرسپولیس را تکذیب کرد اما حالا شرایط تغییر کرده است.

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در کنار احد میرزایی، نایب‌رییس هیات‌مدیره این باشگاه، رضایت کریم باقری برای بازگشت به پرسپولیس را جلب کرده‌اند. طبق  شنیده ها مشکلات مجوز کریم باقری حل شده و اسطوره فوتبال ایران امروز با عقد قراردادی به کادرفنی پرسپولیس برای لیگ بیست‌وچهارم اضافه شده است.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس به‌زودی بازگشت کریم باقری را رسما اعلام می‌کند و باید دید چه زمانی این اتفاق شکل رسمی به خود می‌گیرد.

کدخبر: 1046727 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟