واکنش الهه منصوریان به جنجال شهربانو و مبینا چیست؟

به گزارش رکنا، در روزهای گذشته درخواست مبینا نعمت زاده ، دارنده مدال برنز تکواندوی المپیک پاریس برای تحصیل در رشته پزشکی آن هم بدون کنکور جنجال زیادی داشت و واکنش های مثبت و منفی مختلفی پیرامون آن شکل گرفت.

جدا از اینکه آیا درخواست نعمت زاده درست بوده یا نه که به نظر عده زیادی درخواست نامعقولی است؛ یک واکنش عجیب از یکی ورزشکاران مطرح باعث شکل گیری حواشی جدیدی شد.

شهربانو منصوریان در صفحه اینستاگرامی خود با انتشار ویدیویی گفت:««ما ۴۰ سال است کارمان تمرین کردن بوده و ۵ طلای جهانی و ۵ طلای آسیایی و یک گونی مدال دارم. همه این‌ها را می‌دهم، من را هم دانشگاه قبول کنید فقط المپیک ندارم و به جای آن مدال المپیک آسیایی دارم. اگر المپیک هم داشتم مدال می‌گرفتم. من را هم دانشگاه دندانپزشکی قبول کنید و غلط کنم دیگر به ورزش بیایم. چند دندان درست کنم و باکلاس به خانه بروم. چه می‌شود؟ دنیا که غلط نمی‌شود. به خدا دور ورزش را خط قرمز می‌کشم!»

این جنجال تا امروز ادامه پیدا کرده و هر دو ورزشکار در اولین فرصت جواب یکدیگر را می دهند. مبینا نعمت زاده در آخرین گفت و گویش نیز با کنایه به غیرالمپیکی بودن رشته ووشو گفت :فقط مردم نیستند و خیلی از ورزشکاران که رشته‌شان در حد المپیک نیست و این موضوع به آن‌ها مربوط نمی‌شود، آمدند و انتقاد کردند. واقعا باعث تاسف است. شما خودت ورزشکار هستی و سختی‌های ورزش را کشیده‌ای. وقتی به یک ورزشکار دیگر توهین می‌کنی، قطعا یک روز هم به شما توهین می‌کنند

خواهران منصوریان همیشه جنجالی و حاشیه ساز بودند اما اینبار بسیاری از مردم با آنها هم نظر هستند. از طرفی الهه منصوریان دیگر ووشوکار مشهور ایرانی هنوز واکنشی به جنجال خواهرش و مبینا نعمت زاده نشان نداده است.

کدخبر: 1030864 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟