افتتاح کارگاه کارآفرینی بانوان فاطمی (س)  با حضور خانواده شهید محمد محمدی + تصاویر

به گزارش رکنا، در این مراسم که در قرارگاه فرهنگی شهید محمد سهرانی واقع در حکیمیه برگزار شد، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری ارجمند قرآن کریم آقای سروش ابوالفتحی، مدیر کارگاه کارآفرینی بانوان فاطمی(س)، سرکار خانم جمالی به ایراد سخنرانی پرداخته و گزارشی از نحوه راه‌اندازی و عملکرد چند ماهه کارگاه مذکور ارائه نمودند.

شهید محمد محمدی

شهید محمد محمدی

سپس توسط جناب سرهنگ پاسدار حاج مجید طلوعی، رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان تهران و نیز مادر و همسر بزرگوار شهید والامقام شهید امر به معروف و نهی از منکر شهید محمد محمدی، از لوگوی کارگاه کارآفرینی بانوان فاطمی(س) تحت عنوان گل بانو رونمایی گردید.

شهید محمد محمدی

در ادامه پس از سخنرانی جناب سرهنگ طلوعی آیین تکریم از خانواده معظم شهید محمدی انجام گرفت و الواح تقدیری بدین منظور خدمت ایشان اهدا گردید.

شهید محمد محمدی

همسر مکرمه شهید محمدی با کلام خویش بر گرمای مجلس افزودند و به همراه مادر بزرگوار شهید، روبان افتتاح کارگاه کارآفرینی بانوان فاطمی(س) برش خورد و از محصولات نمونه و شاخص عفاف و حجاب این مجموعه رو نمایی گردید.

در انتهای این مراسم نیز از مدیران فعال خط تولید کارگاه کارآفرینی بانوان فاطمی(س) تجلیل به عمل آمد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 622598 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟