فال و طالع بینی 8 مهر ماه + فیلم

به گزارش رکنا، فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد به تمام اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می دهد اشاره ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. تفسیر فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فال فروردین روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که خوشحال باش و غصه و غم را کنار بگذار. تا دوری نکشی به وصال نمی رسی و تا رنج نبینی به خوشی هم نمی رسی، پس دست از عبادت نکش. امیدوار باش که از صبر تو گل حاجت روییده است. شکایت نکن که در عین ظلمت نور بر تو می تابد.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

فال اردیبهشت روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که قدر جوانی ات را بدان و به خاطر مسائل کوچک غمگین نباش. وجودت مثل گلستانی است که چند روزی سبز و باطراوت است و بعد خزان زندگی آن را از بین می برد. اگر می خواهی عمری دراز داشته باشی به مستمندان کمک کن. ناجی تو کسی غیر از خدا نیست و اوست که زینت دهنده دل هاست.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

فال خرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که معمایی برایتان پیش آمده که لاینحل است؛ برای حل آن به افراد ناباب مراجعه نکنید. چراغ امیدتان روشن می شود و شما به جواب معمای خودتان می رسید. فعلا با غم هایتان سازش کنید. با مشورت به آنچه که می خواهید می رسید. کمی تحمل کنید؛ جواب این معما آنقدر باارزش است که به خاطر آن زحمت بکشید.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

فال تیر روزانه

این فال شما نشان می دهد که فکر می کنید وضعیت شما تغییر ناپذیر است و این مسئله باعث دلسردی تان شده است. از یکنواختی خسته شده اید. می ترسید که آینده را نتوانید بسازید. ناامید نباشید؛ این کار به دست خودتان حل می شود. همت کنید و زندگی تان را بسازید.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

فال مرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که تو مورد اعتماد دیگرانی. اگر در کار خود غل و غش داشته باشی هم خودت را ازبین می بری و هم دیگران را پس از تجربه خودت استفاده کن و دست دیگران را هم بگیر. حیف از توست که با حیله و ریا بخواهی زندگی کنی. ذات تو مثل آب پاک و بی ریاست. مراقب شیطان باش.

فال روزانـه شخصی متولدین شهریور

فال شهریور روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که نیرنگ و حیله هایی که در مورد شما به کار برده اند یکی پس از دیگری خنثی شده و این کار خداست. ملامت و ناراحتی تان دیگر تمام شده است. خودتان اراده کرده اید و غم را از دل تان بیرون رانده اید. به دنبال حل معمایی هستید که به این زودی حل نمی شود.

فال روزانـه شخصی متولدین مهر

فال مهر روزانه

فال امروز شما نشان می دهد که از ستم و بلایی که بر سرت آورده اند شکایت می کنی و به فکر انتقام هستی ولی همگی را به خدایشان واگذار کن. مهربان باش تا دلت آرام گیرد. به عهدی که بسته ای عمل کن؛ خدا با توست. اگر می خواهی همیشه شاد باشی دل و زبانت یکی باشد. عمرتان طولانی است.

فال روزانـه شخصی متولدین آبان

فال آبان روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که تو کار خیرت را انجام بده و ار بنده خدا تمنای جواب نداشته باش؛ خداوند در جای دیگر جواب کار خوبت را می دهد. رحمت خداوند شامل حالت شده و مالی خوب به تو می رسد. گره از کارت باز می شود. تو کار خودت را بکن؛ دشمن شکست می خورد و دست به هرچه بزنی طلا می شود.

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

فال آذر روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که یارتان در همه حال با شماست. به او اطمینان کنید؛ حرف های او از صدق و صفاست. به خاطر شما مصائب و مشکلات را هرچند که بسیار سخت است تحمل می کند. او شما را به عرش اعلا می رساند و مقام تان را بالا می برد.

فال روزانـه شخصی متولدین دی

فال دی روزانه

در فال روزانه شما آمده است که سعی و تلاش خود را می کنید. بر این باورید که عیب هایتان را برطرف کنید. هدف خود را مشخص کنید و بی گدار به آب نزنید. مشورت لازمه کار و گنج در کنار شماست ولی شما آن را نمی بینید، دقت کنید. کسانی که با شما قرارداد یا پیمان بسته اند به عهد خودشان پایبند نیستند.

فال روزانـه شخصی متولدین بهمن

فال بهمن روزانه

فال روزانه شما می گوید که خواهان بیشمار داری که از نظر مقام و منزلت حتی از تو بالاترند. گاهی در بعضی موارد مدعی هستی ولی خودت می دانی که هنوز دست چپ و راستت را نمی شناسی. هنوز اول راهی! از فراز و نشیب نترس. آینده بسیار مبارک و خوبی داری هرچند که گاهی گناه می کنی.

فال روزانـه شخصی متولدین اسفند

فال اسفند روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که فرصت های از دست رفته را می خواهی جبران کنی. فردی سبب ساز است و تو موفق خواهی شد. فکر می کنی کسی قدر تو را نمی داند و کارهایت خریداری ندارد اما ناراحت نباش، سرنوشت تو تغییر می کند، با همت خود می توانی این مسئله را ثابت کنی.

کدخبر: 1045406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی