بی روسری شدن پانته آ سیروس ! / خانم بازیگر محجبه تلویزیون قید بازیگری را زد !

پانته آ سیروس / اینستاگرام پانته آ سیروس عکس پانته آ سیروس / فیلم پانته آ سیروس / همسر پانته آ سیروس

پانته آ سیروس متولد ۱ فروردین ۱۳۵۳ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز می باشد فعالیت اصلی ایشان نقاشی بوده و مربی ورزشی هم می باشد. این بازیگر در یک خانواده با سه برادر بزرگ شده و مربی ورزشی هم می باشد.

فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۷ ساله بود با نقاشی و زیر نظر آیدین آغداشلو شروع و در ۲۸ سال گذشته نمایشگاه های متعددی برگزار کرد .از جمله آنها می تواند به گالری معتبری چون مثل فرهنگسرای نیاوران، گالری شیرین، گالری پاسارگاد، گالری گلستان، گالری جرجانی و … اشاره کرد.

این بازیگر ۵۰ ساله علاوه بر بازیگری به فعالیت در زمینه‌ی نقاشی هم مشغول هستند .

پانته آ سیروس

پانته آ سیروس

تمرین سنگین پانته آ سیروس

پانته آ سیروس در خصوص تأثیر ورزش در زندگی شخصی و علل انتخاب آن گفت : خانواده ورزشی ، دلیل اصلی من برای انتخاب ورزش بودند؛ من استعداد ورزشکار شدن را داشتم علاوه بر آن توان قلبی و ریوی و توان عضلانی من برای ورزش بالا بود و همه این نکات باعث شد همانند پدرم ورزشکار شوم.

من با پدرم به شکار می رفتم ، البته در آن زمان شکار تا این اندازه بد نبود ؛ به همین دلیل با اسلحه نیز آشنا شدم و فهمیدم چگونه فشنگ را پر کنم ، اسلحه را دست بگیرم و تفاوت بین اسلحه ها را بفهمم.

همه این ها باعث شد در مقاطعی از زندگی که همه درگیر موضوعاتی مثل فشار، نامیدی و آزار می شوند را با ورزش مدیریت کنم؛ زمانی که وارد طبیعت می شوم کاملا از آن لذت می برم و جلوه های مختلف طبیعت همچون نمایشنامه جلوی صورتم می رقصند و من در این نمایشنامه بازی می کنم.

ایشان علاوه بر بازیگری مربی ورزش در رشته های شنا، اسکی، ایروبیک و بدنسازی می باشد. تفریحات و سرگرمی دیگر ایشان کوهنوردی، سنگ نوردی و دوچرخه سواری کوهستان می باشد.

پانته آ سیروس

کدخبر: 933972 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟