فیلم زیبای بازی خرس وحشی با دختران و پسران در سبلان ! / وحشت و لذت کنار هم جذاب شدند !
حجم ویدیو: 12.27M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

ویدیویی از یک خرس مادر و دو فرزند در کوه های سبلان منتشر شده که به سمت کوهنوردان می رود و کوله هایی که در آن غذا هست را می گیرد تا غذا پیدا کند. این ویدیو در یک پیج طبیعت گردی منتشر شده است که زیر این ویدیو متن زیر نوشته شده است:

ما همراه با تیم سی نفره روز پنجشنبه هشتم تیر ماه از پناهگاه سبلان به سمت قله حرکت کردیم و در ارتفاع حدود چهار هزار وسیصد متری یک خرس ماده همراه دوتا بچش وسط پاکوب ایستاده بودند و اطراف تیم ما میچرخیدند.

ما مشغول استراحت کردن بودیم که خرس مادر به سمت کوله پشتی یکی از همنوردهای ما حرکت کرد و در همون لحظه همنورد تیم ما قصد داشت که کوله پشتی خودش را از روی زمین بردارد و در این چند ثانیه امکان درگیری خرس و همنورد ما بشدت بالا بود و ما بشدت ترسیده بودیم و منطقی ترین رفتار این بود که ما کوله پشتی رو تقدیم کنیم و همینکار رو هم انجام دادیم.

این سه تا خرس حدود دوساعت تیم مارو همراهی کردند و با توجه به بوی مواد غذایی که همراه ما بود اطراف تیم ما پرسه میزدند و چندمتر بالاتر هم سه عدد کوله پشتی نفرات تیم دیگر را گرفته بودند و مشغول خوردن مواد غذایی بودند.

پ.ن:این لحظه خاص رو متاسفانه نتونستیم فیلمبرداری کنیم و مشاهده شدن خرس در پناهگاه دور از انتظار نیست ولی در مسیر صعود و بین حدود سیصد کوهنورد در منطقه و با این فاصله ی نزدیک مساله بسیار جدی و خطرناکی برای کوهنوردان است و امکان درگیری بسیار بالاست.

کدخبر: 908417 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟