روابط متعدددو رسوایی های هانیکو در واقعیت و عیاشی های خانم بازیگر+ عکس هایش!

بازیگر هانیکو یوکی سایتو (انگلیسی: Yuki Saito (actress)؛ زادهٔ ۱۰ سپتامبر ۱۹۶۶) یک هنرپیشه، شاعر، خواننده-ترانه‌سرا، و خواننده اهل ژاپن است. پدر یوکی سایتو صاحب یک فروشگاه قدیمی و معتبر اوبی است و برادرش بازیگر ریوجی سایتو است.

زندگی شخصی بازیگر هانیکو

هانیکو (یوکی سایتو) در سال ۱۹۹۱ با بوتاکا اوزاکی که یک خواننده بود در ارتباط بود که پس از جدایی از وی، این خواننده در سال ۱۹۹۲ درگذشت . البته گفته شده که این خواننده متاهل بوده و همسر و فرزند داشته، اما مشخص نیست که یوکی سایتو از این ماجرا اطلاع قبلی داشته یا نه !

یوکی سایتو برای بار دوم با مایو کاوازاکی وارد رابطه شد و این رابطه نیز سرانجامی جز جدایی نداشت. سرانجام او در سال ۱۹۹۴ پس از دو رابطه نا موفق با نوبویاسو ایسارای یک فرد غیر مشهور ازدواج کرد و صاحب یک پسر و دو دختر شد.

آنها در سال ۱۹۹۹ صاحب یک دختر ، سال ۲۰۰۳ صاحب یک پسر و سر انجام در سال ۲۰۰۴ صاحب دومین فرزند دختر خود شدند. از آنجایی که نوبویاسو ایسارای، یک فرد غیر مشهور می باشد، عکس های زیادی از وی در فضای مجاری منتشر نشده!

هانیکو

شایعات در مورد خیانت و طلاق بازیگر هانیکو

همچنین شایعات زیادی در مورد خیانت یوکی سایتو در سال ۲۰۱۷ به همسرش در فضای مجازی منتشر شده بود که گمان میرفت زندگی آنها به جدایی و طلاق بیانجامد ، ولی ظاهرا این دو همچنان در کنار یکدیگر زندگی می کنند و خبری از جدای و طلاق نیست!

هانیکو

در سال ۲۰۱۷، رابطه یوکی سایتو با یک دکتر ۵۰ ساله کشف شد! این دو هفت سال پیش، زمانی که یوکی سایتو به همراه خانواده اش به کلینیک پزشک مراجعه کردند، با هم آشنا شدند. رابطه آنها پنج سال به طول انجامید، زیرا رابطه آنها دو سال پس از آشنایی آنها آغاز شد و در کمال تعجب در آن زمان عکسی از دکتر با شلوار یوکی سایتو لو رفت…

هانیکو

کارنامه کاری بازیگر هانیکو

در سال ۱۹۸۵، پس از انجام اولین خوانندگی خود با تک آهنگ سوتسوگیو و اولین آلبوم خود، Axia، برای نقش اصلی ساکی آسامیا در اولین مجموعه تلویزیونی درام سوکبان دکا انتخاب شد. او بعداً با بازی در نقش مادر ساکی در فیلم سال ۲۰۰۶، یویو دختر پلیس، دوباره آن داستان را تکرار کرد. او در بسیاری از درام‌ها و کمدی‌های تلویزیونی و سینمایی به ایفای نقش پرداخته است و همچنین کار صداپیشگی را انجام داده است.

بازیگر هانیکو ۲۱ تک آهنگ و ۱۳ آلبوم اصلی منتشر کرده است. او همچنین یک آلبوم زنده، هشت آلبوم تلفیقی “بهترین” منتشر کرده است، و در پنج آلبوم ادای احترام به نمایش گذاشته شده است که در آنها آهنگ‌های The Carpenters، آهنگ‌هایی از فیلم‌های والت دیزنی و دیگران را پوشش می‌دهد.

هانیکو

بازیگر هانیکو زمانی که در سال ۱۹۸۴ به دبیرستان می‌رفت، برنده سومین مسابقه جایزه بزرگ سالانه “Miss Magazine” شد. او اولین خوانندگی خود را در سال ۱۹۸۵ با انتشار تک آهنگ Sotsugyō و اولین آلبوم خود، Axia انجام داد.

در همان سال، سایتو نقش اصلی را در Sukeban Deka بازی کرد، سریالی تلویزیونی که به دنبال سوء استفاده های ساکی آسامیا، یک مجرم دبیرستانی است که به عنوان یک افسر پلیس مخفی یویو به خدمت فرستاده می شود. دبیرستانی که به باندهای شرورش معروف است.

هانیکو

سایتو برای ایفای نقش قهرمان سریال رمان تلویزیونی صبحگاهی داستان زندگی (هانیکو) در سال ۱۹۸۶ انتخاب شد. این سری امتیاز ۴۱.۷٪ را برای زمان بندی خود به دست آورد.

بازیگر هانیکو طیف گسترده ای از نقش ها، از جدی تا کمدی را در کارنامه خود دارد. در طول دهه ۱۹۹۰، بیشتر نقش های او در صحنه، تلویزیون و فیلم نقش های جدی و دراماتیک بود. در سال ۲۰۰۶ با بازی در Wagahai wa Shufu Dearu به ریشه های کمدی خود بازگشت.

 

کدخبر: 1040448 ویرایش خبر
لینک کپی شد
یسنا صادقی
آیا این خبر مفید بود؟