رونمایی از برادر زن هیکلی و قد بلند احمد مهران فر، ارسطوی سریال پایتخت + عکس و بیوگرافی

احمد مهران فر با یک مدل لباس عروس که سابقه حضور در تئاتر را نیز دارد ازدواج کرده است. همسر او مونا فائز پور از خانواده ای هنرمند است و رابطه ای صمیمانه با برادرش دارد. خواهر برادری مونا و برادرش را ببینید.

مراسم سینمایی در هم پیچیدیگی با حضور جمعی از هنرمندان مطرح کشورمان برگزار شد. بازیگر نقش ارسطو در سریال پایتخت به همراه همسرش و برادر همسرش در این مراسم حضور داشتند و عکس هایی به یادگار ثبت کردند. همسر احمد مهران فر عکس هایی زیبا با برادرش در صفحه اش منتشر کرد. در مراسم رونمایی از برادر مونا فائزپور همسر احمد مهران‌فر را در ببینید.

احمد مهرانفر

احمد مهرانفر، بازیگر محبوب و توانمند ایرانی، با بازی در نقش ارسطو عامل در سریال پایتخت به شهرت فراوانی رسید. او با بازی‌های کمدی و طنزآمیز خود، لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان رقم زده است.

آغاز فعالیت هنری

مهرانفر فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و در کنار بازیگران مطرحی همچون پرویز پرستویی، پانته‌آ بهرام، امیر جعفری و مهتاب نصیرپور به ایفای نقش پرداخت. او پس از مدتی حضور موفق در تئاتر، به دنیای سینما و تلویزیون راه یافت.

شهرت با سریال پایتخت

نقش آفرینی مهرانفر در سریال پایتخت، نقطه عطفی در کارنامه هنری او بود. او با بازی در نقش ارسطو، جوان ساده‌لوح و بامزه‌ای که با موقعیت‌های مختلفی روبرو می‌شود، توانست دل بسیاری از مخاطبان را به دست آورد. این سریال به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ایرانی تبدیل شد و مهرانفر را به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازیگران کشور معرفی کرد.

سایر فعالیت‌ها

مهرانفر علاوه بر بازیگری، به نویسندگی نیز علاقه‌مند است. او برای تئاتر نمایش‌نامه نوشته و در نگارش سریال سال‌های دور از خانه نیز مشارکت داشته است.

زندگی شخصی

احمد مهرانفر در 10 خرداد ماه 1354 در کاشان متولد شد. او در سال 1397 با مونا فائزپور ازدواج کرد و صاحب یک پسر شده است.

فیلم‌ها و سریال‌های شاخص

از جمله فیلم‌ها و سریال‌های شاخصی که مهرانفر در آن‌ها ایفای نقش کرده است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    سریال پایتخت

    فیلم نان، عشق و موتور 1000

    فیلم درباره الی...

    فیلم آتش‌بس

    فیلم ماجرای نیمروز

    سریال سال‌های دور از خانه

کدخبر: 1030084 ویرایش خبر
لینک کپی شد
یسنا صادقی
آیا این خبر مفید بود؟