زیبایی خانم بازیگر چشم سبز صدا و سیما / عکس های جذاب و شوکه کننده الیزابت امینی خارج از تلویزیون + بیوگرافی!

بیوگرافی

الیزابت امینی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان اسفند سال 1354 در تهران متولد شد. پدرش کارمند هواپیمایی بود و به دلیل ماموریت های متعدد پدر در نقاط مختلف ایران زندگی کرده است.

الیزابت امینی

این بانوی بازیگر در خانواده ای پرجمعیت متولد شد و دو برادر و سه خواهر دارد و خودش دومین فرزند خانواده است.

این بازیگر کشورمان علاقه زیادی به ورزش کردن دارد و در دوران مدرسه والیبال کار میکرد و بعد از آن به سمت تکواندو کاراته رفت و در کوهپیمایی و اسکی نیز تبحر ویژه ای دارد.

الیزابت امینی

الیزابت امینی از دوران کودکی و نوجوانی به بازیگری علاقه مند بود و همین علاقه باعث شد تا تحصیل در رشته روان شناسی را نیمه کاره رها کند و به سمت آموزش بازیگری برود.

الیزابت امینی

این بانوی هنرمند آموزش بازیگری را از سال 1376 در آموزشگاه پویا آغاز کرد و در اولین تجربه بازیگری اش روی صحنه تئاتر رفت و از نمایش کودک به سمت اجراهای سنگین نمایش بزرگسالان رفت و نمایش الکترا یکی از سخت ترین کارهای او بود که با کم لطفی مواجه شد و روی صحنه نرفت.

آغاز بازیگری الیزابت امینی در سینما

الیزابت امینی بازیگری را از حدود سال 79 آغاز کرد و اولین بار برای دادن تست بازیگری در فیلم خواب سفید مراجعه کرد و این آغازی برای بازیگری او شد.

الیزابت امینی

خواب سفید فیلمی به کارگردانی حمید جبلی است که سال 80 در سینماهای کشور اکران شد و الیزابت امینی در این فیلم در کنار بازیگرانی چون حمید جبلی، صغری کریمی و یوسف پشندی ایفای نقش کرد.

این خانم بازیگر برای انتخاب نقش، بیشتر فیلمنامه و نقشی که تابحال تجربه آن را نداشته را ملاک قرار میدهد و بین سینما و تلویزیون، سینما اولویت اول او است.

الیزابت امینی

اولین حضور تلویزیونی الیزابت امینی

اولین تجربه تلویزیونی الیزابت امینی مربوط با بازی در سکانسی کوتاه در سریال همسایه ها است.

الیزابت امینی

همسایه ها سریالی به کارگردانی محمدحسین لطیفی است که سال 79 ساخته و یکسال بعد پخش شد و الیزابت امینی هم به در اپیزودی کوتاه در این سریال ایفای نقش کرد.

الیزابت امینی

کدخبر: 1029247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد جوادی
آیا این خبر مفید بود؟