سرمربی کره جنوبی و رویای چهارمین پیروزی مقابل ازبکستان

تیم های فوتبال کره جنوبی و ازبکستان در حالی امروز در تاشکند به مصاف هم می روند که سرمربی کره جنوبی در فکر تکرار خاطرت خوش در برابر سرمربی ازبکستان است.
شین تائه یونگ سرمربی حال حاضر کره جنوبی و ساموئل بابایان سرمربی ازبکستان، پیش از این در هیبت سرمربی تیم های زیر 23 سال کشورشان با هم دیدار کرده اند و در جدال های مستقیم این شین تائه یونگ بوده که موفق تر عمل کرده است.
این دو مربی آخرین بار در ژانویه سال 2016 برابر هم صف آرایی کردند که تیم ملی کره در مسابقات قهرمانی آسیا در رده زیر 23 سال موفق شد با نتیجه دو بریک پیروز شود. شین تائه یونگ تا به حال سه بار برابر ساموئل بابایان به پیروزی رسیده است و امروز به دنبال چهارمین بردش مقابل بابایان بعد از یک سال و هشت ماه است.
در تیم ملی کره جنوبی که امروز به مصاف ازبکستان می رود، بازیکنانی از تیم المپیک این کشور هم حضور دارند که سابقه پیروزی برابر ازبکستان را دارند.
شین تائه یونگ درباره ملاقات آخرش با ساموئل بابایان در بازی امروز گفت: «من بابایان را برای چهارمین بار در کنفرانس های مطبوعاتی ملاقات کردم و امیدوارم بار دیگر برابر او به پیروزی برسم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 302310 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟