پلمب 8 باشگاه پرورش اندام در ایوان / کرونا بیداد می کند

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: به منظور حفظ سلامت آحاد جامعه و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا ، بازدید از واحد‌های صنفی و ورزشی سطح شهرستان به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار دارد.

او اظهار کرد: با هماهنگی دستگاه قضائی و با همکاری شبکه بهداشت و درمان و اداره ورزش و جوانان شهرستان ایوان ، از تعداد ۱۴ باشگاه ورزشی شهرستان بازدید به عمل آمد که در ادامه این بازدیدها ، ۸ باشگاه پرورش اندام که بدون توجه به مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا اقدام به فعالیت کرده بودند به جهت حفظ سلامت جوانان و آحاد جامعه پلمب شدند.

وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان ایلام

عالی پور ادامه داد: در ایام قبل، از طریق اداره ورزش و جوانان، مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا به تمامی باشگاه ورزشی در سطح شهرستان ابلاغ شده بود که متاسفانه این ۸ واحد با توجه به وضعیت قرمز شهرستان به فعالیت خود ادامه دادند.

او مطرح کرد: این طرح همچنان ادامه دارد و از آنجا که حفظ سلامت و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده ، در این راستا با صنوفی که سلامت جامعه و شهروندان را به مخاطره بیندازد برابر قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585866 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟