آتش‌سوزی خانه مسکونی در کیانشهر + عکس ها
آتش سوزی یک منزل مسکونی در کیانشهر، خسارت مالی بر جای گذاشت.

به گزارش رکنا، ساعت ۱۶ عصر روز گذشته شهروندان در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ از وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی ۵ طبقه در شهرک کیانشهر، خیابان سیامک جنوبی خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران پس از دریافت اطلاعات از سوی شهروندان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲۱، ۱۴، ۱۱۳ و گروه امداد ونجات دو را به محل حادثه اعزام کرد.

به گفته مصطفی اسدزاده افسر آماده منطقه ۸عملیات: هنگامی که به محل آتش‌سوزی رسیدیم از پنجره های طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه مسکونی دود و آتش زیادی به بیرون زبانه می کشید.

وی افزود: به اظهار شاهدان و بررسی اولیه آتش‌نشانان، مشخص شد ساکنان این واحد مسکونی در هنگام بروز حادثه در محل حادثه حضور نداشته اند و به همین دلیل در این حادثه به هیچ کسی آسیب جانی نرسید ولی خساراتی به واحد مسکونی طبقه چهارم وارد شد.

این افسر آماده آتش نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان با رعایت موارد ایمنی پس از تجهیز شدن به دستگاه تنفسی با استفاده از یک رشته لوله آبدهی آتش‌نشانی به سرعت شعله های آتش را که اتاق خواب و پذیرایی این واحد مسکونی ۶۵ متر مربعی در طبقه چهارم ساختمان را فرا گرفته بود مهار و از سرایت آن به دیگر نقاط جلوگیری کردند.

اسدزاده افزود: نیروهای عملیات پس از خاموش کردن کامل شعله های آتش با به کارگیری فن های قوی اقدام به تخلیه دود از داخل ساختمان کردند.

وی در پایان ابراز داشت: کارشناسان آتش نشانی منطقه علت بروز این آتش سوزی را در دست بررسی قرار دادند.

 
کدخبر: 700016 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟