مهار 2 حادثه آتش سوزی در نیشابور

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: یکی ازمهار ۲ حادثه حریق در نیشابور این حوادث آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع در مجتمع مسکونی روبروی اداره راه و ترابری نیشابور روی داد که با اعلام آن به سامانه ۱۲۵ بلافاصله گروهی از آتش‌نشانان ایستگاه شهید صدیقی به محل اعزام شدند و اقدام به خاموش کردن شعله‌های آتش کردند.

به گزارش رکنا، سید مهدی حسینی افزود: در این حادثه دو نفر از ناحیه دست و سر و صورت دچار سوختگی شدند که به همت تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال یافتند.

وی گفت: این آتش سوزی به علت بی احتیاطی نقاش ساختمان هنگام استفاده از تینر، پخش شدن بخارات تینر در فضا و رسیدن شعله به آن روی داده بود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور همچنین گفت: با اعلام حادثه دیگری هم به این سامانه بلافاصله گروهی از آتش نشانان ایستگاه شهید درودی به محل آتش‌سوزی اعزام شدند و اقدام به مهار آتش کردند.

سید مهدی حسینی افزود: این حادثه در یک منزل مسکونی واقع در خیابان ۲۲ بهمن شرقی روی داد و موجب سوختن بخشی از وسائل منزل شد.

وی گفت: بر اساس بررسی نخست نشت از محل اتصالات شیلنگ گاز علت حادثه بود که موجب دود زدگی داخل ساختمان به طور کامل شده بود.

سید مهدی حسینی افزود: در زمان بروز حادثه هیچکدام از اهالی خانه در محل حضور نداشتند و خوشبختانه کسی آسیب ندید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 650027 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟