نجات معجزه آسای یک مرد قبل از زنده زنده سوختن در آتش / در دیواندره رخ داد + عکس

به گزارش رکنا، مدیرعامل سازمان آتش نشانی سقز گفت: عصر یکشنبه یک دستگاه سواری سمند از محور دیواندره بطرف بوکان در کمربندی جدید سقز در حال حرکت دچار حریق شد که با برخورد به گاردریل کنار جاده متوقف شد.

محمد دولتی روز دوشنبه اظهار داشت: راننده بخاطر شدت برخورد خودرو با گاردریل بیهوش و خودرو دچار حریق شد که با کمک خودروهای عبوری، راننده از خودرو خارج و به آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی اضافه کرد: به محض اطلاع از حادثه، ۲ تیم آتش نشانی از ایستگاه‌های مرکزی و شماره ۲ شهرک سریعا به محل اعزام و نهایتا حریق کنترل و مهار شد.

دولتی با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی نداشت به رانندگان توصیه کرد، هنگام مواجهه با چنین شرایطی ضمن حفظ خونسردی خود، در مکانی مناسب توقف و نسبت به خارج کردن سرنشینان از خودرو و رعایت فاصله مناسب با محل حادثه، سریعا به منظور اطلاع موضوع به نیروهای امدادی با شماره‌های اضطراری تماس بگیرند.

وی یادآور شد: همچنین در صورت همراه داشتن خاموش کننده با رعایت فاصله مناسب اقدام به کنترل کردن آتش کرده و در صورتی که محل حریق از داخل موتور خودرو است از بازکردن کاپوت بدلیل رسیدن اکسیژن بیشتر به آتش و افزایش حریق خودداری کنند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598595 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟