سرویس‌های فرسوده دانشگاه آزاد متوقف شده است

عصر امروز پنج شنبه حمید رضا مقدم‌فر مشاور فرهوگی رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم یادبود دانشجویان فوت شده دانشگاه آزاد اسلامی که در مجمع نور ولایت سوهانک برگزارشد در جمع خبرنگاران گفت: این حادثه Incident واقعا دلخراش بود هم برای رهبر معظم انقلاب مایه تاسف و ناراحتی بود و هم برای کل ملت ایران.

وی با اشاره به همدردی جامعه دانشجویی و اساتید کشور با خانواده‌های داغدیده این حادثه و نیز خانواده‌ مصدومان، افزود: باید از این حوادث Accidents عبرت گرفت و مسئولان امر باید دست به دست هم بدهند تا دیگر چنین حوادثی تکرار نشود.

مشاور فرهنگی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بررسی‌های انجام شده برای مشخص شدن علت بروز حادثه، گفت: مسئولان دانشگاه آزاد و قوه قضائیه در تلاش هستند تا علت واقعی حادثه مشخص شود که این امر نیاز به تامل و صبر دارد تا به شکل تخصصی وضعیت مورد بررسی قرار گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این قول را می‌دهید که دیگر در ناوگان فرسوده در دانشگاه آزاد برای حمل و نقل دانشجویان استفاده نشود، گفت: آقای طهرانچی دستور داده‌اند که دیگر به هیچ سرویس فرسوده‌ای مجوز فعالیت در دانشگاه آزاد داده نشود.

مقدم‌فر افزود: هم اکنون در تلاش هستند تا سرویس‌های جدیدی برای حمل و نقل دانشجویان دانشگاه آزاد در نظر گرفته شود و سرویس‌های فرسوده هم تعمیر شوند.

وی تاکید کرد: نه فقط دانشگاه آزاد بلکه همه دانشگاه‌های کشور باید از این حادثه عبرت گرفته و بدانند که دانشجویان، امانت‌هایی در دست مسئولان دانشگاه‌ها هستند و باید مانند فرزند خود مراقب آنان باشند.

مقدم‌فر در پاسخ اعتراض یکی از حاضران در مراسم که گفت چرا عزای عمومی اعلام نشده است هم بیان کرد: من در این زمینه مسئولیتی ندارم و نمی توانم پاسخگوی این مساله باشم.

به گزارش ایرنا، یک دستگاه اتوبوس سرویس دانشجویان روز گذشته در محوطه واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی واژگون شد؛ این حادثه تاکنون 10 کشته و 27 مجروح برجای گذاشته و حال برخی مصدومان، وخیم است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 447941 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟