پیرمرد تنها گرفتار نقشه شوم 3 مرد مامور نما / همه دارو و ندارش را بردند

به گزارش رکنا، 3 مرد با جعل عنوان مامور اداره اطلاعات وارد خانه پیرمرد ۷۰ ساله تبریزی شدند و اموال ارزشی وی را به سرقت بردند.

خواهر زاده این پیرمرد ۷۵ ساله در گفت و گو با خبرنگار رکنا گفت: دایی ام تنها زندگی می کند، همسرش فوت کرده و فرزندانش نیز هرکدام در پی زندگی خود هستند.

دایی ام یک خودروی پیکان دارد و اکثر اوقات آن را مقابل منزلش پارک می کند؛ چندی قبل نیز وقتی دایی ام در داخل ماشین خود که در مقابل منزلش پارک شده تنها نشسته بود؛ ناگهان سه مرد را می بیند که بالای سرش حاضر شدند، در دست یکی از آنان دست بند و در دست دیگری شوکر قرار داشت! دایی ام بسیار ترسیده بود که شما کی هستید و از جان من چه می خواهید.

مردان مرموز خودشان را به عنوان مامور اداره اطلاعات معرفی می کنند و از دایی ام خواستند باید وارد منزل شوند و اقدام به تجسس خانه کنند چرا که مدعی بودند گزارشات مشکوکی از منزل دایی ام به اداره اطلاعات رسیده است.

دایی ام نیز با توجه به این که آنان شوکر و دست بند داشتند باور می کند که مامور اداره اطلاعات باشند، بنابراین طبق خواسته آنان عمل می نماید؛ از ماشین پیاده و در را برایشان باز می کند و همراه 3 مرد مامورنما وارد منزل می شوند.

سرقت اموال منزل

از آنجایی که پسردایی ام در کار خرید و فروش برنج است و برنج اضافی خود را در منزل پدرش نگهداری می کند، آنان در مرحله نخست سراغ برنج های انبار شده می روند و با این بهانه که ممکن است در داخل آن ها مواد مخدر جاسازی شده باشد و باید مورد تجسس قرار بگیرند، تمام برنج ها را به وانت منتقل می کنند.

آنان تنها به سرقت برنج ها اکتفا نمی کنند بلکه دست و پای دایی ام را می بندند و سایر اموال ارزشی موجود در منزل را نیز به وانت منتقل می کنند.

انتقال دایی ام به انباری

اما کار به اینجا ختم نمی شود بلکه آن 3 مرد دایی ام را به انباری در منطقه ولیعصر تبریز منتقل می کنند و به مدت یک شب وی را در آنجا زندانی کرده و مدعی می شوند اینجا بازداشت گاه اداره اطلاعات است و تو نباید به کسی هیچ حرفی بزنی!

روز بعد در حالی دایی ام را آزاد می کنند که کتک مفصلی خورده بود و خودروی پیکانش را به بهانه بررسی های بیشتر از دست دایی ام گرفتند.

چند هفته ای است که  از وقوع این سرقت می گذرد و با این که چهره آنان را دوربین های مداربسته ثبت و ضبط کرده است اما هنوز مردان مامورنما دستگیر نشده اند و از پلیس می خواهیم که این سارقان نقش پرداز را دستگیر کنند.

فاطمه قلی پورگنجه لو

کدخبر: 930410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟