5 کشته لابه لای آهن پاره ها 2 خودرو!  + عکس ها دلخراش

به گزارش رکنا،  این سانحه تلخ هنگامی در نیمه شب بیست و هفتم مرداد رقم خورد که رانندگان عبوری در سه راهی سنگ بست با تصادف دلخراشی روبه رو شدند و با تلفن 125 تماس گرفتند. دقایقی بعد خودروهای امداد و نجات آتش نشانی مشهد در حالی عازم 22کیلومتری مشهد در اطراف روستای تنگل شور شدند که تعدادی از نیروهای آتش نشانی شهر رضویه نیز در مسیر امدادرسانی بودند.

تصادف

آتش نشانان با تجهیزات امداد و نجات به یاری حادثه دیدگان شتافتند و موفق شدند فقط پیکرهای نیمه جان 3 مصدوم را از میان تکه های آهن بیرون بکشند که حال آن ها نیز بسیار وخیم بود و با مرگ جدال می کردند.

با انتقال پیکرهای خون آلود به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد، تلاش ها برای بیرون کشیدن بقایای اجساد قربانیان این حادثه وحشتناک نیز آغاز شد و آتش نشانان با چشمانی اشکبار پیکرهای قربانیان را از لابه لای آهن های قطعه قطعه شده ارابه های مرگ بیرون آوردند.

 مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: این حادثه هولناک حدود ساعت 22:50 به سامانه 125 گزارش شد که بلافاصله نیروهای امداد و نجات از ایستگاه 49 عازم جاده مشهد – سرخس شدند و به همراه امدادگران شهر رضویه به یاری انسان های گرفتار در میان دو خودرو پرداختند.

آتشپاد دوم مجید فرهادی افزود: سانحه رانندگی بین دو خودروی کوئیک و آریو رخ داده بود که یک زن و شوهر به همراه فرزندشان از قربانیان خودروی کوئیک بودند و دو نفر نیز در لابه لای آهن پاره های خودروی آریو جان باختند.

مقام ارشد آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: طبق بررسی های مقدماتی حال 3 مصدوم این حادثه نیز که به مرکز درمانی منتقل شدند وخیم گزارش شده است.

 در همین حال مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد روز گذشته از وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی تیبا در نزدیکی روستای تنگل شور خبر داد و گفت: در این حادثه هولناک   5 نفر به شدت مجروح شدند. علیشاهی افزود: مصدومان و مجروحان با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال یافتند و تحت درمان قرار گرفتند.

تصادف

شایان ذکر است: ارابه های مرگ همچنان در جاده های منتهی به مشهد قربانی می گیرند و خانواده های زیادی را در عزای عزیزانشان به سوگ می نشانند این درحالی است که همواره «راننده» (عامل انسانی) متهم ردیف اول است.
سید خلیل سجادپور / خراسان

کدخبر: 920846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟