بازداشت ۱۵۳ دلال ارز در تهران / نوسانات بازار را در دست داشتند

به گزارش رکنا؛ سرهنگ هدایت بهرامی، درباره اجرای طرح‌های پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ برای مبارزه  با اخلالگران بازار ارز گفت: از حدود یک ماه پیش و درپی نوسانات موجود در بازار ارز، متاسفانه افراد سودجو و فرصت طلب نیز وارد این فضا شده و با اعلام قیمت‌های فراتر از واقعیت، انجام معاملات صوری، فضاسازی در فضای مجازی و ... اقدام به افزایش قیمت ارز کردند. در همین راستا نیز پلیس امنیت اقتصادی با همکاری بانک مرکزی طرح‌های خود برای مقابله و برخورد با این افراد را آغاز کرد.  

وی با بیان اینکه این طرح‌ها به شکل روزانه و هفتگی انجام می‌شود، گفت:‌از حدود یک ماه پیش تا کنون دست‌کم 4  مرحله از طرح برخورد با اخلالگران بازار ارز از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ به اجرا درآمده که در جریان ۱۵۳ نفر از اخلالگران و دلالان بازار ارز شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه ده‌ها هزار واحد ارزی و به خصوص ارزهایی مانند دلار، یورو، روپیه، پوند و ... از این افراد کشف شده است، گفت:‌ اجرای طرح‌های برخورد با مخلان نظم  و امنیت اقتصادی از سوی پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه خواهد داشت و ماموران این پلیس روزانه به طور محسوس و نامحسوس در محل‌های فعالیت دلالان حاضر شده و با آنان برخورد خواهند کرد.

بهرامی از شهروندان نیز خواست که حتما برای تهیه ارز مورد نیاز خود به صرافی‌های مجاز مراجعه کرده و از خرید و فروش خیابانی ارز پرهیز کنند.

 

 

 

کدخبر: 860294 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟