اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اهواز

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس کلانشهر  اهواز، گفت: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه، با هدف افزایش احساس آرامش فردی و عمومی و پاسخگویی به درخواست ها و مطالبات مردمی، مأموران انتظامی کلانشهر اهواز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر به مدت 24 ساعت به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح که با حداکثر توان و بهره مندی هدفمند از امکانات و تجهیزات اجرا شد ماموران پلیس،  8 معتاد متجاهر را جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی کردند.

سرهنگ زلقی تصریح کرد: دراین راستا مأموران انتظامی کلانتری 11 این شهرستان یک سارق سابقه دار با کشف 6 فقره سرقت، یک نفر اتباع غیر مجاز، یک خرده فروش مواد مخدر و همچنین یک نفر محکوم متورای را در عملیات های جداگانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس کلانشهر اهواز در ادامه با اشاره به توقیف 11 دستگاه موتور سیکلت و 4 دستگاه خودرو پلاک مخدوش و فاقد مدارک در این طرح، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ زلقی در پایان با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح، از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و گفت: این طرح ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

علی رنجکش