این مرد خارجی در نقش پلیس پول به جیب می زد + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ "تیمور کلانتری"  در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با بدست آمدن گزارشاتی مبنی بر اینکه فردی از اتباع خارجی منطقه"منجیل آباد" رباط کریم اخاذی کرده و خودش را به عنوان مامور دولت معرفی می کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ منجیل آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیق از محل های وقوع جرم موفق به شناسایی فرد اخاذ شده و در عملیات پلیسی متهم را مخفیگاهش در رباط کریم دستگیر کردند.

 این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از دستگیری فرد اخاذ مشخص شد متهم از اتباع خارجی غیرمجاز بوده که در پوشش ماموران دولتی از اتباع ساکن در شهرستان رباط کریم و شهرهای حومه آن اخاذی می  کرده که تاکنون به ۱۰ فقره اخاذی با این شگرد اعتراف کرده است.

 سرهنگ کلانتری با بیان اینکه برابر دستور قضایی، متهم جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مراجعه افرادی تحت عنوان مامور دولت به واحدهای صنفی و مواجهه با آن، حتما از آنان کارت شناسایی و حکم ماموریت درخواست کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را به سرعت جهت رسیدگی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰  اعلام کنند.

کدخبر: 1051607 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟