آخرین خواب «احمد لوستر» در خانه اش + عکس پس از دستگیری

به گزارش رکنا، ماموران کلانتری شفای مشهد در ادامه عملیات‌های ضربتی مبارزه با یغماگران اموال مردم به سرنخ‌هایی از اختفای لوازم سرقتی در یکی از روستاهای اطراف خین عرب دست یافتند و به بررسی نامحسوس موضوع پرداختند .

رصدهای اطلاعاتی افسران زبده دایره تجسس کلانتری نشان داد که مالخر و سارق سابقه دار معروف به «احمد لوستر» درون یکی از پاتوق‌های روستایی لوازم سرقتی را مخفی کرده است؛ بنابراین گروهی از نیروهای انتظامی با نظارت و هدایت مستقیم سرگرد احسان سبکبار( رئیس کلانتری شفا) عازم روستای مذکور شدند و در حالی متهم ۳۷ ساله را به دام انداختند که در خواب ناز سحرگاهی فرو رفته بود . در بازرسی از مخفیگاه وی یک انبار بزرگ لوازم شامل قطعات خودرو، لپ تاپ، فکس، پمپ باد، پمپ آب، دستگاه کامل برق اضطراری، پنل آیفون، دریل برقی، جلیقه نجات، مقادیر زیادی ابزار و آچار آلات، کارت خوان، مشروبات الکلی و ۸۰ گرم مواد مخدر به همراه تعداد شمشیر و قمه و کشف شد .

دستگیری احمد لوستر

با انتقال متهم مذکور به مقر انتظامی تحقیقات درباره اموال مکشوفه در حالی آغاز شد که وی ادعا کرد چون در لوستر فروشی کار می‌کند به «احمد لوستر» معروف شده است اما لوازم و اموال مذکور به شغل لوستر فروشی اش ارتباط دارد این بررسی‌های بیشتر پلیس در این باره همچنان ادامه دارد.

کدخبر: 1044231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی