سارق حرفه ای برای دزدی بار دیگر به صحنه جرم بازگشت / بالای دیوار بود که پلیس را دید + عکس

به گزارش رکنا، نیروهای گشت کلانتری آبکوه مشهد، جوانی را در خیابان بنفشه مشاهده کردند که با دیدن پلیس از بالای دیوار پایین پرید و پا به فرار گذاشت.

ماموران انتظامی که بر اساس تجربه پلیسی یقین داشتند او به قصد سرقت بالای دیوار رفته بود، بی درنگ به تعقیب جوان مذکور پرداختند و متوجه شدند که او تلاش می کند تا خود را به موتورسیکلتی برساند که در ابتدای خیابان بنفشه پارک بود.

به همین دلیل افسران گشت بر سرعت خودرو افزودند و او را قبل از رسیدن به موتورسیکلت زمین‌گیر کردند.بررسی‌های مقدماتی در محل بیانگرآن بود که وی از دزدان حرفه ای و سابقه داری است که تاکنون 5 بار راهی زندان شده است.

در همین حال مالک منزل خالی از سکنه که با تماس پلیس در محل حضور یافته بود به نیروهای انتظامی گفت: منزلم را مدتی قبل تخلیه کردم تا آن را با اجاره واگذار کنم ولی در چند روز گذشته مورد دستبرد قرارگرفته و موتور کولر، آیفون، شیرآلات و حتی در و پنجره های آن نیز به سرقت رفته است اما متهم دستگیر شده نه تنها دستبرد به منزل را انکار کرد بلکه مدعی شد موتورسیکلت نیز متعلق به او نیست چراکه بررسی ها نشان داد موتورسیکلت مذکور حدود 20 روز قبل سرقت شده و در سامانه پلیس به ثبت رسیده است.

با انتقال متهم به کلانتری بازجویی‌های تخصصی از وی ادامه یافت و مشخص شد وی از دزدان حرفه‌ای است که به منازل دستبرد می زند. این متهم که دیگر چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: در چند روز گذشته به اموال منزل خالی از سکنه دستبرد زده ام و موتور کولر یکی دیگر از اهالی محل را به سرقت برده ام.

وی همچنین به سرقت موتورسیکلت نیز معترف شد و گفت: همه اموال سرقتی را به خریداران ضایعات فروخته ام!در همین حال نیروهای انتظامی با دستور سرهنگ روح ا... لطفی (رئیس کلانتری آبکوه) و با هماهنگی های قضایی، مخفیگاه وی را بازرسی کردند که در نتیجه پمپ آب، موتورکولر و آیفون سرقتی به همراه کالسکه کودک کشف شد. از سوی دیگر ادامه بررسی ها نشان داد که کالسکه کودک حدود یک ماه قبل از انبار یکی از منازل بولوار شهید ساجدی سرقت شده است.  طولی نکشید که با تطبیق تصاویر و فیلم دوربین های مدار بسته، تعداد دیگری از سرقت های این دزد سابقه دار لو رفت و او در نهایت به سرقت از انباری 8 منزل مسکونی اعتراف کرد.

تحقیقات بیشتر در این باره همچنان در دایره تجسس کلانتری آبکوه  ادامه دارد.

 

 

کدخبر: 1042270 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی