تصادف مرگبار در بلوار کشاورز بهار / یک نوجوان جان باخت

سرهنگ غلامعلی همایی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان روز سه شنبه اظهار کرد: خودروی سواری پژو در بلوار کشاورز شهر بهار با درختان و تیر چراغ برق وسط بلوار برخورد کرد.

وی اضافه کرد: در این سانحه راننده ۱۷ ساله و ۲ سرنشین خودرو مجروح و مصدوم شدند و پسر نوجوان به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

سرهنگ همایی خاطر نشان کرد: بر اساس نظر کارشناس سوانح پلیس راهور، شهرداری بهار ۵۰ درصد در بروز تصادف منجر به فوت این نوجوان مقصر شناخته شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه موجب برخورد سواری پژو پارس با درختان و تیر چراغ برق وسط بلوار کشاورز شد.

سرهنگ همایی ادامه داد: شهرداری بهار نیز به علت ترمیم و اصلاح نکردن سرعتگاه واقع در محل تصادف و نصب نکردن علائم هشدار دهنده به میزان ۵۰ درصد برابر تبصره ۳ ماده ۱۴ قانون رسیدگی به تخلفات حق السهم در بروز این تصادف دارد.

بر اساس آخرین گزارش ها ۸۳ نفر در سوانح جاده ای این استان در چهارماهه ابتدای سال جاری جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ نفر معادل ۲۴ درصد کاهش داشته است.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

کدخبر: 1036530 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟