5 قلچماق  بیمارستان هفتم تیر تهران را به هم ریختند ! / بیماران وحشت زده شاهد قداره کشی های خوفناک بودند !

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: درپی اعلام درگیری منجر به ضرب و جرح در بیمارستان هفت تیر شهرری ماموران انتظامی به محل اعزام شدند. 

وی افزود: وقوع نزاع و درگیری با سلاح سرد بین تعدادی از اراذل و اوباش موجب ایجاد تنش و سلب آسایش بیماران و کادر درمانی در این مرکز درمانی و برهم زدن آسایش و امنیت شهروندان شد. 

رئیس پلیس شهرستان ری اعلام داشت: بلافاصله تیمی از ماموران پلیس در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان ری اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند و در نهایت مشخصات پنج  متهم که عامل اصلی درگیری بودند شناسایی شدند. 

سرهنگ طرهانی بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی تیم های عملیات به محل اختفاء متهمان در جنوب تهران اعزام و در چندین عملیات جداگانه متهمان را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام داشت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس دانست و گفت: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که عده ای هنجار شکن با رفتار های قانون گریزانه خود،آسایش مردم و امنیت عمومی را خدشه دار کنند. 

وی گفت: این راستا  ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس  از دپوی مقدار فراوانی داروی دام و طیورقاچاق در یک انبار کالا در محدوده "شورآباد" تهران  مطلع و پس از هماهنگی های قضائی  به همراه نمایندگان اداره صمت و بهداشت از محل مذکور بازدید کردند. 

این مقام انتظامی اعلام داشت: در این عملیاتی پلیسی 7 هزار بسته دارودام و طیور  قاچاق و خارج از شبکه توزیع و تاریخ گذشته کشف شد. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران،  ارزش این محموله کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان، 7 میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و  برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. 

این مقام پلیسی در پایان با بیان اینکه برخورد قاطع و قانونی با افرادی که امنیت اقتصادی و سلامتی مردم را دچار مخاطره می‌نمایند در دستور کار پلیس قرار دارد از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت اینگونه از افراد، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

کدخبر: 1027432 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟