مردان تمیز دزدان سکه های خانه ها بودند / در تهران فاش شد

به گزارش رکنا:سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم  پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو وقوع یک فقره سرقت منزل در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری 125 یوسف آباد، پیگیری موضوع و شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکی اظهار داشت که در پی تماس ایشان با یکی از شرکت های خدماتی و نظافتی، دو نفر برای انجام نظافت به منزل شاکی رفته و کار نظافت را انجام داده اند اما پس از خروج متهمان از منزل، شاکی متوجه به سرقت رفتن 11 عدد از انواع سکه های عتیقه و طلا به ارزش 5 میلیارد ریال از منزل خود شده و با تماس با پلیس 110 خبر را اعلام می دارد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی، ماموران به محل شرکت مراجعه کردند که متهمان با رویت عوامل پلیس دستپاچه شده و قصد متواری شدن را داشتند که با آمادگی ماموران متوقف و دستگیر شدند که در همان ابتدا به جرم خود مبنی بر سرقت منزل و چند فقره سرقت مشابه اعتراف نمودند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که مخفیگاه متهمان در محدوده سید خندان بوده که با هماهنگی مقام قضایی عوامل پلیس به محل اعزام شده و در بازرسی از آن موفق به کشف یک برگ رسید مربوط به یک طلا فروشی شدند که متهمان اظهار داشتند که سکه ها را به جهت قیمت گذاری و تعیین ارزش به این طلا فروشی سپرده اند و پس از مراجعه ماموران به طلا فروشی، سکه ها ضبط و تحویل شاکی گردید.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطر نشان کرد: متهمان جهت پیگیری بیشتر پرونده به مقام قضایی معرفی شده و تحقیقات به جهت کشف جرائم احتمالی و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

سرهنگ حسنوند در پایان به شهروندان توصیه نمود: حتما از شرکت های معتبر و دارای مجوز درخواست نیروی خدمات داشته باشند و در صورت اعزام نیرو به منزل و یا محل کار خود، حتما بر روی کار آن ها نظارت داشته و اشیاء ارزشمند و گران قیمت خود را در معرض دید یا دسترس قرار ندهند.

کدخبر: 1014642 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟