مچاله شدن پژو 206 زیر چرخ های تریلی غول پیکر + عکس های باورنکردنی

به گزارش رکنا، در پی تماس مکرر شاهدین یک حادثه تصادف در بزرگراه رستگار، نرسیده به خاوران با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، بلافاصله همزمان ساعت 23:56 نیمه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه ۷9 و گروه امداد و نجات ۲ را به بزرگراه رستگار به سمت خاوران، بعداز پل مشیریه اعزام کرد.
داود نصرالهی فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره این حادثه گفت: یک دستگاه خودروی سواری 206 که در بزرگراه رستگاری در حال حرکت بود به علت نامعلوم با قسمت وسط یک دستگاه خودروی تریلی 18 چرخ برخورد کرده و راننده داخل خودرو گرفتار شده بود.
فرمانده آتش نشانان درباره روند عملیاتی آتش نشانان گفت: نیروهای آتش نشانی پس از حضور در صحنه حادثه بلافاصله پس از استقرار صحیح و استاندارد خودرویی، ضمن اقدام به زون بندی صحنه حادثه با مجهز شدن به یک رشته لوله آبدهی و خاموش کننده های دستی آتش نشانی به مقابله با آتش سوزی احتمالی و برطرف نمودن نشت بنزین، با استفاده از تجهیزات حفاظت فردی و ایمن سازی محیط عملیاتی با بکارگیری تجهیزات هولماترو و دیگر تجهیزات امداد و نجات، عملیات رهاسازی و نجات مصدوم را آغاز کردند.
وی افزود: آتش نشانان، مصدوم را که یک مرد 25 ساله بود و از ناحیه سر و گردن مصدوم شده بود را از داخل خودرو خارج کرده و برای مداوا و اعزام به مراکز درمانی به نیروهای اورژانس حاضر در صحنه حادثه تحویل دادند.
افسر آماده منطقه شش عملیات در پایان گفت: آتش نشانان پس از انتقال خودرو به حاشیه امن بزرگراه و تحویل خودرو به پلیس راهور به ماموریت خود پایان دادند.

تصادف

تصادف

کدخبر: 1004116 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟