پدر و پسر سارق در جنوب تهران دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری روز یکشنبه اظهار داشت: در پی وقوع سرقت موتور سیکلت در هفته های اخیر در محدوده حسن آباد رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کلانتری ۱۷۶ این فرماندهی قرار گرفت و گشت زنی های نا محسوس و هدفمند افزایش یافت.

وی افزود: عوامل کلانتری حسن آباد در پی گشت زنی های هدفمند در ساعات پیک جرائم در نقاط جرم خیز، در ۱۲ خرداد ماه امسال موفق به دستگیری۲سارق حرفه ای و سابقه دار موتور سیکلت در حین سرقت می شوند، در بازرسی ماموران کلانتری از مخفیگاه آنان ۴ دستگاه موتور سیکلت سرقتی نیز کشف شد.

سرهنگ طرهانی خاطر نشان کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد متهمان ۲۶ و ۴۸ ساله (پدر و پسر) دارای سوابق متعدد در امر سرقت بوده که متهم در بازجویی های بعمل آمده، ضمن اقرار به بزه ارتکابی به ۹ فقره سرقت موتور سیکلت در محدوده های" حسن آباد" معترف که پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات متهمان تحویل پلیس آگاهی شهرستان گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان تصریح کرد: مردم نقش مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می توانند با هوشیاری کامل در مراقبت از اموال خود، مانع سوء استفاده سارقان شده و با اعلام به موقع این گونه سرقت ها به پلیس، ما را در دستگیری هرچه سریعتر سارقان کمک کنند.

کدخبر: 1003969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟