راهنمای خرید دستگاه هایفو

پوست انسان با مرور زمان و با قرارگرفتن در شرایط نا به ‌هنجار دچار آسیب شده و طراوت خود را از دست خواهد داد؛ به همین دلیل باید قبل از هر عملی بر روی آن رسیدگی ‌های زیادی را انجام دهند. استفاده از شوینده ‌های مناسب هر شب، استفاده از لوسیون‌ های مختلف، عمل‌ های جراحی، دستگاه  ‌های تقویت پوست و غیره از مواردی هستند که متقاضیان از آن برای طراوت و شادابی پوست هایشان استفاده می ‌کنند.  هایفو تراپی به عنوان یک روش کاربردی و سازنده برای پوست بسیار مفید بوده و برای ایجاد چین‌ و چروک، از دست رفتن لطافت و بسیاری از موراد دیگر استفاده می ‌شود. عملیات هایفوتراپی با خرید دستگاه هایفو به خوبی انجام می شود.

هایفو تراپی چیست و چه کاربرد‌هایی دارد؟

با گذر از سال ‌های متوالی و افزایش سن، افراد رطوبت و زیبایی خود را به مرور زمان از دست خواهند داد. امروزه علم آنقدر پیشرفت کرده است که افراد باید قبل از ابتلا به یک پوست خشن و پیر به آن رسیدگی کنند. هایفو به عنوان یکی از روش‌ های بازسازی و رسیدگی به پوست هیچ خطراتی را برای افراد به دنبال ندارد و بالعکس به لطافت و جوانی آن کمک می ‌کند.

هایفو تراپی با استفاده از امواج متمرکز فراصوت قوی کار کرده که با قرارگیری بر روی پوست مانند یک کرم لیفت‌ کننده عمل کرده و پوست را صاف و درخششان می ‌کند. امواج استفاده شده در این دستگاه که در بالا به آن اشاره شد همانند امواج آلتراسوند هستند که در حوزه سونوگرافی نیز از آن استفاده می ‌شود. در هایفوگرافی امواج متمرکز فراصوت به یک ناحیه خاص و کوچک از پوست تابیده شده و عمل کلاژن سازی را بر روی پوست انجام می‌ دهد.

دستگاه هایفو چگونه باعث جوانسازی پوست ‌می‌شود ؟

در دستگاه هایفو امواج فراصوت در نقاط خاصی از لایه های پوست بهم برخورد و متمرکز می‌شوند در این نقاط حرارت زیادی به وجود می آید، به این نقاط میکروبرن گفته می‌شود. میکروبرن ها، دمای لحظه ای بالایی دارند که در حدود ۷۰ تا ۹۰درجه سانتیگراد است. وجود میکربرن ها در لایه درم و هیپودرم باعث تحریک فیبروپلاست ها میشه، فیبرو پلاست‌ها در واقع مسئول ترشح رشته های کلاژن و الاستین هستند. همون رشته هایی که مسئولیت قوام و شکل دهی پوست ما رو برعهده دارند.

به این صورت بدن ما به امواج دستگاه هایفو بصورت خودکار و طبیعی واکنش نشون میده و این واکنش باعث تشکیل این رشته های پروتیینی در زیر پوست میشه.

قیمت دستگاه هایفو ناریاتک

رنج قیمتی دستگاه‌های هایفو در بازار ایران بسیار متفاوت است و متاسفانه هر روز شاهد ورود قاچاق دستگاه های هایفو بی‌کیفیت و بدون مجوز به داخل کشور هستیم که برخی از پزشکان بخاطر قیمت پایین و عدم اطلاع از عواقب داشتن دستگاه بدون مجوز در کلینیک خود تصمیم به خرید آن می‌گیرند که با آن عملا سلامت زیباجو را به خطر می اندازند . قیمت دستگاه هایفو بخاطر شرایط ناپایدار ارز در کشور عزیزمان همواره دست خوش تغییر است، بنابر این  برای خرید دستگاه هایفو یا خرید دستگاه پلاسما یا خرید دستگاه کربوکسی از شما عزیزان تقاضا داریم برای اطلاع از آخرین قیمت دستگاه هایفو یا قیمت دیگر محصولات مانند قیمت دستگاه کربوکسی یا قیمت دستگاه پلاسما با مشاوران شرکت ناریاتک تماس بگیرید.

 

کدخبر: 873067 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟