افزایش همکاری بین دانشکده علوم پزشکی اسدآباد و جمعیت هلال احمرشهرستان اسدآباد

به گزارش رکنا از همدان، دکتر عزتی افزود: جمعیت هلال احمر سازمانی با پتانسیل و امکانات بسیار مفید است و در هر جایی از نقاط دنیا و به تبع آن کشور ما، اگر اتفاقی رخ دهد؛ اولین نیرویی که به سمت حل مشکلات و یاری رسانی می رود هلال احمر است که این حضور از کارهای ارزنده، خداپسندانه و دارای ستایش و تحسین می باشد.

دکتر عزتی با اشاره به این که هلال احمر را از خود می دانیم و در زمینه هایی باهم همکاری داشته ایم گفت: باعث افتخار است که در زمینه های دیگری نیز بتوانیم باهم همکاری و تعامل داشته باشیم . مهدی حیدری، رئیس جمعیت هلال احمر اسدآباد ، هدف از این دیدار را معرفی برنامه های آموزشی و داوطلبانه هلال احمر بیان داشت و گفت : در حقیقت ما از توان جوانان، داوطلبان و خیران استفاده می‌کنیم تا در زمان‌ بحران بتوانیم پاسخگوی نیاز نیازمندان باشیم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد تصریح کرد: حضور جوانان، داوطلبان و امدادگرانی که بعضاً در فعالیت‌های عامل المنفعه نیز جلوتر از ما گام برمی‌دارند و معتقدند خدمت به خلق ارزشمندترین چیزی است که در راه آن قدم برداشته‌اند، مایه مباهات است.

همچنین حیدری اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر آمادگی خود را اعلام می‌کند تا در فعالیت‌های اجتماعی که مورد نیاز است، با دانشکده علوم پزشکی مشارکت داشته و با افتخار به مردم خدمت کند.

در ادامه این نشست رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پیرامون تعامل و همکاری‌های فی ما بین این دو سازمان سلامت محور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان این نشست از رئیس ،پزشکان وپرسنل این دانشکده به جهت همکاری و شرکت در برنامه جهادی کاروان سلامت جمعیت هلال احمر در روستای محروم چنارسفلی با اهدای لوح سپاس از خدمات ارزنده و شایسته این عزیزان تجلیل بعمل آمد.

 

کدخبر: 913635 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟