کمک ۴۹۴ حامی به ۱۱۹ فرزند تحت حمایتشان

به گزارش رکنا ازقزوین، رضا رضایی بیان کرد: در کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح های مختلفی اجرا می شود که هدف از ان خدمت به نیازمندان با استفاده از توان و ظرفیت مردمی است.

وی ادامه داد: طی سال گذشته بیش از سه میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان کمک مردمی را در قالب طرح های مختلف اکرام ایتام، اکرام محسنین، زکات، صدقه، طرح کوثر، طرح ماعون، طرح برکت، طرح همیان مولا، طرح همسفره، طرح شفاء، جشن نیکوکاری، جشن عاطفه ها و ... به نیازمندان اهدائ شده است.

رئیس کمیته امداد اداره ضیاءآباد اضافه کرد: طی سال گذشته بیش از ۱۳۶ میلیون تومان صدقه، بیش از ۱۲۰ میلیون تومان نذر قربانی، بیش از ۲۷۹ میلیون تومان اطعام و افطاری و بیش از ۵۲۴ میلیون تومان کمک مردمی را شاهد بوده ایم.

وی افزود: طی این مدت بیش از ۱۴۰ میلیون تومان کمک مردمی را در جشن عاطفه ها و بیش از ۵۱۶ میلیون تومان کمک مردمی را در جشن نیکوکاری شاهد بوده ایم البته مشارکت بیش از ۲۲ میلیون تومانی در طرح کوثر (کمک به جهیزیه نیازمندان) و بیش از ۲۱ میلیون تومان در طرح شفاء (کمک به بهداشت و درمان نیازمندان از سایر سرفصل های امداد رسانی است.

رضایی عنوان کرد: طی این مدت ۴۹۴ حامی بیش از ۷۴۷ میلیون تومان به ۸۵ فرزند محسنین و ۳۴ فرزند یتیم مساعدت کرده اند که کمک های نقدی توسط خود حامی به صورت مستقیم به حساب فرزندان تحت حمایتشان واریز می شود و سایر کمک ها نیز به خودشان تحویل می شود.

وی اعلام کرد: طی سال گذشته پنج مرکز نیکوکاری بیش از یک میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان کمک مردمی را جمع آوری کرده اند که این مبالغ توسط اعضای همین مراکز نیکوکاری برای نیازمندان و محرومان همن مناطق جمع اوری شده، هزینه شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: در این مدت نیکوکاران بیش از ۱۳۶ میلیون تومان صدقه در دو هزار و ۷۹۲ صندوق صدقه واریز کرده اند که این مبالغ برای نیازمندان همین منطقه صرف شده است.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را به صورت مستقیم به دفاتر کمیته امداد تحویل داده و یا از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۱۶*۸۸۷۷* به دست محرومان و نیازمندان ضیاءآباد برسانند.

منبع: روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)

لیلا بیگدلی/قزوین

 

 

کدخبر: 906347 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟