گازرسانی به ۱۱۳ روستای لرستان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری/ گازکشی به ۴۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته‌امداد و بهزیستی در استان

به گزارش رکنا از لرستان؛ کرم گودرزی در اینباره اظهار داشت: در سفر سال گذشته ریاست جمهوری به استان لرستان پنج مصوبه در راستای ایجاد زیرساخت‌های توسعه گازرسانی شهری، روستایی و صنعتی مصوب شد که شرکت گاز استان در اجرای موفقیت آمیز این مصوبات اهتمام ویژه‌ای داشته است.

وی افزود: در همین راستا گازرسانی به ۱۱۳ روستا با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال انجام و در انتهای سال به اتمام رسید، همچنین گازرسانی به شهر شول‌آباد و ۲۸ روستای آن با پیشرفت فیزیکی ۸۳ درصد در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود تا قبل از شروع فصل سرد سال‌جاری به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان تصریح کرد: علاوه بر این گاز‌رسانی به شهر تیتکان بزنوید و ۱۹ روستای محور مذکور در دو فاز اجرایی و توسط دو پیمانکار مجزا در حال انجام بوده که در مجموع داری ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

گودرزی بیان کرد: گازرسانی به کارخانه آهک صنعتی هیدراته پلدختر با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در حال انجام است و تا هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین گازکشی ۴۸۱ منزل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی انجام و کلیه هزینه‌ها مرتبط طبق دستورالعمل و تفاهم‌نامه پرداخت شده است.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 901590 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟