افتتاح ۵ پروژه بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد

به گزارش رکنا از لرستان؛ رامین منظمی اظهار داشت: پنج پروژه بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد با هزینه‌ای بالغ بر 52 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: توسعه و ساخت CCU بیمارستان خرم‌آباد از 6 تخت به 12 تخت یکی از این پروژه‌ها بود که طی آن کل تخت‌های قدیمی تخریب و تخت‌های با استاندارد روز جایگزین شد.

مدیر تأمین اجتماعی لرستان با بیان اینکه ساخت و توسعه ICU بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد از 6 تخت به 18 تخت و بخش NICU به 8 تخت دیگر پروژه افتتاح‌شده است، عنوان کرد: کار ساخت و توسعه بخش بستری به 26 تخت نیز اجرا شد.

وی بیان کرد: همچنین سایت اکسیژن مایع بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد در قالب یک مخزن 20 تنی اکسیژن با ظرفیت 3000 کپسول اکسیژن 40 لیتری نیز ایجاد شده است.

منظمی با اشاره به اینکه کل اعتبارات هزینه‌شده برای ساخت و بهره‌برداری از  پروژه‌های این نهاد 52 میلیارد تومان است، گفت: همچنین 160 نفر نیروی انسانی با برگزاری آزمون استخدامی و با بومی‌گزینی برای تکمیل کادر جذب شدند.

وی افزود: 760 هزار بیمه‌شده در سطح استان لرستان وجود دارد که خدمات ارائه‌شده در راستای ارائه بهتر و کیفی‌تر خدمات به آن‌ها انجام گرفته است.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 876013 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟