اتصال هفت روستای بجنورد به اینترنت پر سرعت

به گزارش رکنا از خراسان شمالی، سیدجلال ملکشی در گفتگو با رسانه ها اظهار داشت: این روستاها با اجرای شبکه فیبرنوری، نصب تجهیزات و اختصاص پهنای باند بیش از ۱۰۰ مگابایت به اینترنت پرسرعت خانگی متصل شدند.

وی افزود: روستاهای "کلاته یاور"، "الله وردیخان"، "پیربز"، "باباامان"، "قتلیش"، "قلعه جق" و "خداقلی" روستاهای متصل شده به اینترنت پرسرعت هستند.

ملکشی ادامه داد: مخابرات منطقه در راستای مسوولیت اجتماعی خود و بهره مندی روستاییان از خدمات با کیفیت با استفاده از ظرفیت‌های موجود و سرمایه گذاری لازم نسبت به راه اندازی اینترنت پرسرعت خانگی اقدام کرده است.

مدیر مخابرات شهرستان بجنورد از افزایش پورت ADSL در روستاهای "تاتار"، "گلی"، "علی آباد" و "اسفیدان" خبر داد و خاطرنشان کرد: با راه اندازی امکانات جدید فنی و افزایش پورت در مراکز یاد شده، ساکنین این روستاها می توانند با شماره گیری سامانه ۲۰۲۰ نسبت به درخواست و ثبت نام اقدام نموده و از اینترنت خانگی (ADSL) استفاده کنند.

وی یادآور شد: در فاز بعدی و تا پایان سال جاری روستاهای "کلاته سهراب"، "اخلی دنگل"، "نجف آباد"، "ناوه" و قاضی از توابع این شهرستان به اینترنت پرسرعت خانگی مجهز خواهند شد.

کدخبر: 866802 ویرایش خبر
لینک کپی شد
امیرحسین ذکاء
آیا این خبر مفید بود؟