امروز دفاع از نیروی انتظامی، دفاع از اصل نظام اسلامی است

به گزارش رکنا از اصفهان؛ محمدرضا جان نثاری در گردهمایی ائمه جمعه استان که در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد با تبریک حلول ماه ربیع الاول و گرامیداشت هفته فراجا گفت: دولت سیزدهم پس از روی کار آمدن مشکلات و مطالبات پاسخ نشده همچون رتبه بندی معلمان، بدهی های سنگین، مشکلات در زمینه تامین نهاده ها و کالاهای اساسی که از دولت گذشته برجا مانده بود را پیش رو داشت اما همه این مشکلات را یکی پس از دیگری بدون اینکه یک ریال از بانک مرکزی برداشت کرده یا دست در جیب مردم کند حل کرد.

وی افزود: دولت مردمی آرام آرام به سمت قله های آرامش حرکت می کند و دشمن نمی خواهد این اتفاق بیفتند و به همین جهت به بهانه حادثه فوت ناگواری که برای یک خانم به وجود می آید کشور را به آشوب می کشند تا حواس ها پرت شود و موفقیت های این دولت به چشم مردم نیاید.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اظهار داشت: در فتنه اخیر، نیروی انتظامی که خود سرپنجه مقابله با فتنه است و در عین اقتدار هم مظلومانه از نظام دفاع می کند از سوی همه گروه ها مورد شدید ترین حملات و هجمه ها قرار گرفت.

جان نثاری تصریح کرد: امروز صهیونیست ها، آمریکایی ها، ورشکستگان رژیم سابق،منافقان، گروه های ضد انقلاب و متاسفانه برخی چهره های خودی نیروی انتظامی را نشانه گرفته و می خواهند این شمشیر نظام را کُند کنند.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم دشمن فکر کند با یک شعبده بازی و به راه انداختن فتنه و آشوب می تواند این شمشیر نظام را کُند کند تصریح کرد: امروز دفاع از نیروی انتظامی، دفاع از اصل نظام است و باید همه گروه ها، سازمان ها، ادارات و اقشار مختلف مردم در هفته بزرگداشت نیروی انتظامی که از 13 مهرماه آغاز می شود سنگ تمام بگذارند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: در این رابطه برای 30 تا 40 دستگاه دولتی برنامه تعریف کردیم که باید در هفته فراجا این برنامه ها انجام یابد و از همه هم خواستیم که هر کاری انجام دادند تصویر و فیلم آن را در فضای مجازی بارگزاری کنند.

وی تاکید کرد: امسال در هفته فراجا باید نشان دهیم که همه اقشار و گروه های مردم هوادار و حامی نیروی انتظامی هستند و باید فضای مجازی را از تصاویر عشق و ارادت مردم به مدافعان امنیت خود پُرکنیم.

جان نثاری خاطر نشان کرد: امسال اگر یک نفر یک شاخه گل بردارد و به یک مامور پلیسی که در سر چهارراه ایستاده تقدیم کند این شاخه گل او مانند این است که یک تیر به شقیقه صهیونیسم شلیک کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه، نیروی انتظامی باید مقتدرتر از همیشه در صحنه باشد و با کج روی ها مقابله کند اظهار داشت: ما در کنار برادران نیروی انتظامی هستیم و دست تک تک آنها را می بوسیم و اجازه نمی دهیم هیچ کس و هیچ گروه خاصی به این عزیزان بی حرمتی و هتاکی کند.

گفتنی است، در این مراسم تعدادی از مدافعان امنیت و نیروهای مصدوم در حوادث اخیر با اهدای شاخه های گل و هدایا از سوی مسئولان و ائمه جمعه استان اصفهان مورد تجلیل قرار گرفتند.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 830847 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟