امضا تفاهم نامه همکاری علمی شرکت آبفا و پارک علم و فنآوری قزوین

به گزارش خبرنگار رکنا از قزوین، به منظور تقویت و توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی، تفاهم نامه مشترکی بین داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و جعفر احمدی، رئیس پارک علم و فناوری قزوین، امضا شد.

داراب بیرنوندی مدیرعامل آبفای استان قزوین در جلسه ای که به همین منظور در پارک علم و فنآوری قزوین برگزار شد گفت: شرکت آبفا در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در استفاده از شرکت های دانش بنیان و نیز وظایف تعریف شده آماده اجرای پروژه های پژوهشی در زمینه های آب، فاضلاب، امور مشترکین و برنامه ریزی برای رفع مشکلات مردم و کمک به توسعه استان است.

بیرنوندی افزود: رفع چالش های اداری و حمایت از جوانان پژوهشگر استان که در قالب شرکت های دانش بنیان فعالیت می کنند از برنامه هایی است که به طور جدی در این شرکت دنبال می شود و در این زمینه نیازهای پژوهشی در اختیار پژوهشگران عرصه صنعت آب و فاضلاب قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: بر اساس تجربه های گذشته، پیشبرد امور بر اساس تحقیقات می تواند موجب کاهش هزینه ها، افزایش کیفیت و بهره وری، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و در نهایت رضایت مندی مردم شود.

 

 

کدخبر: 804395 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟