حمایت از واحدهای تولیدی شاخص و تاثیرگذار در اولویت قراردارد

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین،  محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از چند واحد مرغداری و گلخانه در شهرستان آبیک در جمع خبرنگاران اظهارداشت: یکی از افتخارات استان قزوین این است که واحدهای بزرگ مرغداری و دامداری در این استان قرار دارد و فعالیت این واحدها بویژه در شرایط اقتصادی کنونی بسیار حائز اهمیت است

وی افزود: خوشبختانه در تولید مرغ و تخم مرغ و تولیدات بالادستی و تولید مرغ اجدادی مادر و فعالیت های جوجه کشی از استانهای شاخص هستیم و حرف زیادی برای گفتن داریم.

اعلایی تصریح کرد: در واحدهای تولید مرغ اجدادی ظرفیت بی نظیری در کشور داریم و همه نیاز کشور در این استان تولید می شود.

استاندار قزوین یادآورشد: در شرایط جدید اقتصادی کشور و روند اصلاح یارانه ها انتظار داریم این واحدها نیز با ارتقای بهره وری و اصلاح روشهای تولید و بهره گیری از ظرفیت کامل در خدمت مردم باشند.

وی بیان کرد: با رقابتی شدن فعالیتهای اقتصادی بدون تردید این واحدها می توانند نقش بیشتری در تولیدایفا کنند و همراه دولت در شرایط جدید باشند.

استاندار در مورد درخواست مرغداران در خصوص محاسبه تعرفه کشاورزی در فروش سهمیه آب نیز گفت: بر اساس مقررات و قوانین تعیین شده در سطح کلان کشور در حال حاضر تعرفه آب واحدهای مرغداری به صورت صنعتی محاسبه می شود که آن را در سطح کشوری پیگیری می کنیم تا در صورت امکان محاسبه با نرخ کشاورزی باشد.

 

کدخبر: 784958 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟