به زودی دور دوم بازدیدهای میدانی از مناطق سطح شهر آغاز خواهد شد

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، محمد پیری افزود: بعد از وقفه کوتاه در بازدیدها به دلیل ماه مبارک رمضان, سلسله بازدیدهای هفتگی مدیران و اعضای شورای اسلامی شهر از مناطق شهر محمدیه و مهرگان برای بررسی مشکلات، چالش‌ها و فرصت‌ها آغاز می شود.

وی بیان کرد: هدف از این بازدید ها ایجاد تحول در روح و کالبد شهری و خدمت به مردم شریف محمدیه و مهرگان است و در این مسیر با کمک مردم و استعانت از درگاه الهی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد:  به دنبال تحول در محمدیه و مهرگان با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های موجود در این شهرها هستیم لذا تلاش می کنیم با خدمت بی منت به مردم در مسیر رفاه شهروندان گام برداریم.

شهردار محمدیه گفت: درصددیم در سبک زندگی، ورزش، فرهنگ و زیست بومی الگوی جدیدی ارائه کنیم و در این راستا به زودی جلساتی را با فرهنگیان, نخبگان, ورزشکاران و صاحبان ایده برگزار خواهد شد.

وی یادآورشد: شهرداری به عنوان کانون همفکری با شهروندان است و باید کاری کنیم تا همه در مسیر خدمت به مردم قرار گیرند.

پیری اظهارداشت: بازپیرایی جداول و کف پوش ها، لکه گیری آسفالت، اجرای روکش آسفالت، حذف زواید بصری، بازپیرایی وسایل و ادوات بازیگاه ها، واکاری فضاهای سبز، از موضوعاتی است که تلاش خواهیم کرد در بازدیدها به آنها توجه بیشتری شود.

 

کدخبر: 780678 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟