انتقاد نماینده ولی فقیه در لرستان از بلاتکلیفی برج‌های دوقلوی خرم‌آباد

به گزارش رکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به وجود ۶۵۴۴ شهید استان، اظهار کرد: این تعداد شهید نشان دهنده پایبندی مردم لرستان به نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: مردم نجیب و شریف لرستان با وجود کمبودها و توسعه نامتوازن اما دم نمی‌زنند، و بهتر است مدیران و مسوولان جواب این نجابت را به گونه‌ی دیگر پاسخ دهند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: انتظار داشتم رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طرح و برنامه‌ی نو و جدیدی در همه زمینه‌ها داشته باشد.

شاهرخی با اشاره به ظرفیت‌های استان در زمینه‌هایی مختلف از جمله باغات انار کوهدشت، انجیر پل‌دختر، ماهیان سردابی و موارد دیگر ، اظهار کرد: بنیاد شهید با سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع تبدیلی و فرآوری در حوزه‌های مختلف در لرستان زمینه اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگر را فراهم کند.

وی با اشاره به وضع پروژه برج‌های دوقلو خاطر نشان کرد: تا کی ما باید شاهد غده‌ای به نام برج‌های دوقلو باشیم، باید تصمیم عاجلی در این زمینه اتخاذ شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: با حرف کارها پیش نمی‌رود باید پشتیبانی و اقدام کرد.

شاهرخی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: ثبت و ضبط خاطرات خانواده شهدا باید مورد توجه قرار بگیرد و بنیاد شهید باید در این زمینه سرمایه‌گذاری کند، از طرفی با توجه به برگزاری کنگره ۶۵۴۴ شهید استان نیاز به حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز هستیم.

وی با اشاره به وجود هیأت‌های اندیشه ورز در همه حوزه‌ها گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران از این هیات‌های در راستای اهداف خود استفاده کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پایان صحبت‌های خود بر ساماندهی گلزار شهدا معمولان تاکید کرد.

مهدی زکی پور/لرستان

کدخبر: 778096 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟