از سرعت گرفتن دوباره پروژه تا پیشرفت ۲۵ درصدی

به گزارش رکنا از قم، سیدابوالفضل میریک‌امامی، با اشاره به مراحل عمرانی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای روحانیت، اظهار داشت: این پروژه از تابستان سال ۹۹ آغازشده که برخی معارضات سبب کندی روند فعالیت شد و با رفع این معارضات، ادامه عملیات عمرانی آن در حال انجام است.

 

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با بیان اینکه این پروژه در راستای تکمیل رینگ‌های ترافیکی شهر قم در حال انجام است، ادامه داد: در این پروژه بیش از ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و هم‌اکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی مشخصات فنی پروژه را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: طول رمپ این طرح ترافیکی ۵۵۰ متر و عرض رمپ آن ۲۲ متر بوده و مساحت کل عرشه ۲ هزار و ۳۳۵ مترمربع است.

میریک امامی با اشاره به جزییات و عملیات بکار رفته در این طرح عمرانی، خاطرنشان کرد: در این پروژه ۱۰۰ هزار مترمکعب خاک‌برداری، ۲ هزار و ۲۲۵ مترمربع اجرای تابلیه، ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع دیواره سازی، ۵ هزار مترمربع اجرای شمع و ۴۰ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: این تقاطع در ادامه بلوار فردوسی واقع‌شده که با این تقاطع غیرهمسطح اتصال منطقه دو با منطقه چهار اتفاق افتاده و به‌صورت زیرگذر از بلوار امام رضا(ع) تا بلوار یادگار امام(ره) ادامه دارد.

وی علت وقفه چندماهه پروژه تقاطع شهدای روحانیت را مطرح و تصریح کرد: پروژه به علت وجود معارض دکل برق ۲۳۰ کیلوولتی یکی از شبکه‌های برق منطقه‌ای هشت ماه متوقف بود.

نظری / قم

کدخبر: 768441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟